دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بالاخره رفتیم

1392/10/13 0:09
280 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــلام

الناز شنگول، وارد میشود بدون حتی ذره ای غصه و استرس و ناراحتی

نشستیم هی حرف  زدیم هی غر زدمآخرسر گفتم شوشو جان پاشوبریم خونه ی عمو دلم گرفته نمیخوام توخونه بمونیم...بعد با مامانم حرف زدیم دیدم سرماخوردگیش بدتر شده داداشم آمپول زده وحالش زیاد مناسب نیس که بخوام با ما بیان خونه ی عمو...به شوشو گفتم گفت میل خودته میخوای پاشیم بریم میخوای بمونه یه روز  دیگه بمونه با باباایرج اینا بریم خونه ی عمو جاویدت...حسم پرید گفتم اصلا هیچ جا نمیرم.....گفت پاشو بریم خونه ی بابا ایرج گفتم نـــــــــــــــه که نهبعد بازم یه چن دیقه گذشت گفت پاشو بریم بیرون یکم بچرخیم ...انگار منتظر بودم یهو بدون هیچ معطلی گفتم بریــــــــماووووووووووووووف کل ارومیه رو البته استان رو گذاشتیم زیر پامون....از بند تا پارک جنگلی...طرفای جان وسلی.......سرمای هوا کلا زندونیمون کرده بخدا...توماشین راجع به آیندمون خونه زندگیمون حرف زدیم و کلی خوش بودیم....شام نخورده بودم شوشو هم یکم از نهارمون مونده بود انو خورده بود...یهو گفتم من گرسنمهرفتیم جاهای همیشگی اکثرا بسته بود نزدیک 11 بود...اخر سراومدیم از سید که طرف خودمون خیلی معروفه همبرگر خوردیم خیلی چسبید بعدش شوشو گفت میخوای بریم خونه باباایرج بهشون سربزنیم....گفتم نه ...گفت من بیشتر از تو عادت کرده که زود زود ببینمشون...

خلاصه اومدیم خونه و یه چایی خوردیم و فعلا بیداریم تا نمیدونم ساعت چند

خداجونم شکر بخاطر همه داده هات و نداده هات....

خداجونم زودی دل همه ی دوستامو شاد کن امیدوارم هرکی هرمشکلی داره زودی حل بشه و به حاجت دلش برسه...

الهـــــــــــــــی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان الناز
13 دی 92 0:30
سلام دوست عزیز ایشالاه همیشه در کنار هم شاد و خوش باشید الناز جون منو بردی به 18 سال پیش که ارومیه بودم بند و پارک جنگلی یادش به خیر
الــنـــازجوون
پاسخ
سلامممممممممممممممم گلم خوی همشهری؟؟؟؟؟؟فداتشم مرسی خانمی الناز عزیزمو ببوسین....عههههههههههه چه خوب.....کاش میومدین ارومیه.....
مامان ستاره
13 دی 92 1:33
انشااللهه همیشه خوش باشی عزیز دلم ... بوس
الــنـــازجوون
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووووووووووس
فریبا
13 دی 92 10:39
سلام گلم مبارک قالبت.................. خوش حالم که بهت خوش گذشته الهی که همیشه با همسری به تفریح باشین
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی نازنینممممممممممممممم...همچنین گل خانم
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 دی 92 19:22
همیشه خوش باشی عزیزم
پرتو
13 دی 92 23:23
ایشالا همیشه به تفریح و شادی عزیزم و الهی آمین بابت دعای قشنگت انشاالله به زودی خودتم حاجت روا شی آمین
باران
18 دی 92 13:52
الهی آمین
باران
18 دی 92 14:59
عزیزم دیگه نخور انشاالله که هیچی نیست ولی باز برو از یه داروخونه از دکترش سوال کن/نگرانم کردی حتما بیا بهم خبربده/ولی اینو حتی باردارها هم مصرف میکنند ربطی به پری شدن نداره عزیزم/منتظرتم/پیگیرش باش
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیزم نگران نباش ببینم چی میشه تا فردا خبرشو میدم بوس مرسی فداتشم