دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

دل تنگ مامان

1392/10/7 18:58
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامان جان امروز یه غروب غمگین داشتم و فعلا هم اصلا حالم خوش نیست...

نمیدونم سختمه زندگی بی تو ....زندگی بدون تو برای هر لحظه اش یه عمر میگذره...

شاید دلیل همه ی این بدی ها نامهربونی ها بداخلاقی هایی که از من سرمیزنه فقط بخاطر نبودن تو باشه گل مامان

مامان جان خیلی دلم گرفته...توی دنیا یه انسان خیلیا میتونن براش عزیز باشن....خانواده...فامیل...دوست...آشنا...اما پدرو مادر وهمسر همیشه بهترین بودن و هستن...اما همسر ادم یه تکیه گاه محکم برای هر ادمه...مخصوصا اگه زن باشی و همسرت رو دنیا دنیا دوست داشته باشی...

نمیدونم نبود تو عزیزمه که انقد کلافم کرده یا امشب نبودن بابا جونته که انقد بدحالم....دستام یخ بستن و دلم آشوبه...مامان جان تاکی باید وقتی حرف از حاجت...دعا...نذر....دخیل...زیارت...وسط میاد اول از همه یه نی نی بیاد تو ذهنم من از خودم خسته شدم خداچرا انقد صبوره و چرا انقد بزرگوار که منو تحمل کرده ...دلم خونه مامان جان ...باز یه ماه دیگه در انتظارمونه...اگه باز این ماه نیای چی؟چقد الکی به خودم روحیه بدم و تظاهر کنم که حالم خیلی خوبه...شنیده بودم خیلیا گفته بودن اگه به نی نی فکرنکنی حتماحتماخیلی زود میاد تودلت...من که این ماه خیلی خیلی خیلی کم به نی نی فکرکردم پس کو؟خداجونم گناهم چیه؟اصلا گناه ما منتظرا چیه؟چقد باید حسرت بخوریم....بچه بغل بقیه میبینیم دلمون ضعف کنه برا نی نی؟خداجون بازم راضیم به رضات نخواستی اصلا نی نی نده...اما برای دل مهربون شوهرم ...چشم انتظاری شوهرم  رحم کن ...من بدم اما شوهرم فرشته است دلش پاکه...

امشب باز تنهام و دلم پیش شوهرمه....بااینکه یه ذره هم شک ندارم بهش اما دلم خیلی شورمیزنه نه اینکه ازش چیزی دیده باشم اما اوضاع بده دوست ندارم ازم دور باشه میخوام همیشه پیشم باشه....براش تو فیسبوک نوشتم که دوستش دارم و دلتنگشم....

یه تصویر از بچگی خودش برام فرستاد و اینو نوشت:

به گل آفتابگردون گفتن چرا شبا سرت پایینه؟گفت ستاره ها چشمک میزنن...نمیخوام به خورشیدم خیانت کنم ...به افتخار هرچی گل باوفاست...

خداجونم هرجا هست خودت مواظبش باش هرگز نیمتونم بدون همسرم زندگی کنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ستاره
8 دی 92 1:06
توکل کن خریرم انشاالله به زودی مامان میشی ..... بحث شک به همسر نیست منم اگه همسریم یه شب ازم دور باشه دلم شور میزنه خیلی با اینکه 100 درصد بهش اطمینان دارم ... ولی به قول تو تو این دو رو زمونه آدم خراب و حسود زیاد هست ولی چاره ای نیست باید توکل کرد به خدا و همسری های گلمون رو بسپریم دست خودش که بهترین نگهدارنده است عزیزم..... من که هر وقت می گم خدایا حسینم رو سپردم دست تو خودت مراقبش باش و پناهش واقعا دلم آروم می گیره ....
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مرسی عزیزدلم خانمی گلللللللللل بله همینطوره مرسی ازاینکه درکم میکنی و میدونی که چی میگم والا منم به شوهرم شک ندارم حتی یک درصد...ولی خوب ادم دلش شور میزنه...بووووووووووووووس...انشالله خدا شوهرتو برات نگه داره و هرچه زودتر شادبشه دلتون عزیزم
باران
8 دی 92 9:36
الناز جون سلام اومدم اینجا جواب بدم که اگردوست نداشتی تایید نکنی/خانمی عرق رازیانه رو تو ایام پروید باید قطع کنی وبعد پاکی شروع کنی به خوردن/قرصا هم فولیک اسیدت رو اصلا قطع نکن چون آهنه وبرای بدنت لازمه حتی ایام بارداری/ویتامین ای و مکمل هاش مثل بادام وکشمش و...برای به حرکت درآوردن اسپرم هستش وهم برای خودت وهم مخصوصا برای شوهرت خوبه حالا عزیزم میل برخودته که استفاده کنی/ازکیت تخمک گذاری هم از روز11 پری استفاده کن هرزمان خط نزدیک فلش غلیظتراز خط بالاییش شد روزتخمک گذاریته انشاالله برو اقدام گلم/پروفسورباران متخصص زنان زایمان
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام باران جونم خوبی عزیزم روزت بخیر خانم گل....باشه پس امروز تموم میشم اما تو خونه رازیانه ندارم باید فردا یا پسفردا بخرم...فولیک اسیدم چشم به روی چشم...حتما عزیز دلم مرسی از راهنمایی هات گلم توکل برخدا و انشالله این ماه همگی جواب بگیریم....مرسی پرفسور جوووووووووووووووووووووووووووونم
فریبا
8 دی 92 13:02
سلام الناز جونم خوبی؟ خانمی نگران نباش ایشالاه شوهرت همیشه به سلامت باشه بهتر از تو گیزش نمیاد پس الکی استرس نداشته باش گلم ایشالاه این ماه نی نی ات مییاد منم خیلی برای نی نی ام دلم تنگه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلممممممممم...مرسی شماخوبی گل نازم....الهی امین....استرسه الکی اخرسر میکشتمانشالله نی نی هازودی بیان عزیزم
نیلوفر جون
8 دی 92 13:11
عزیزم مواظب خودتو شوشو باش خدا هم ایشا.. زود نی نی رو میده میدونم انتظار چقدر سخته ایشا.. انتظار همه زود تموم بشه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام چشم خانمی فداتشم انشالله.....شماهم مواظب خودت و نی نی و شوشوباش عزیزدلم شادباش
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 دی 92 1:19
عزیزم ایشالاه انتظارت به زودی به پایان می رسه
الــنـــازجوون
پاسخ
[ماhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gifچ]
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 دی 92 1:19
خصوصی عزیزم