دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

پنجشنبه ی تعطیل ما

1392/9/21 14:58
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبنی؟

من هم خوبم هم بد.....از دیشب داره حسابی برف میاد و همه جا سفید پوش شده

اینم عکسش...«خیابان دانشکده»

دیشب داداشم مارو رسوند خونمون و ماشین ماروبرداشت و رفت...قرارشد اخر شب ماشین رو بیاره تو پارکینگ و بره...من و شوشو همش میومدیم جلو پنجره میرفتیم من استرس و دلهره داشتم از باریدن برف

شوشو گفت که احتمال داره فردا راه و جاده ها بسته باشه بااین وضع برف...البته برنامه ی هواشناسی تبلتشم که دقیق نشون داده بود همینو...

خلاصه خوابیدیم و شوشو زودی خوابش برد...صبح ساعت 5 ساعتش زنگ خورد و همکاراش دست به یکی کردن که همه یه حرف و بزنن و از رئیسشون درخواست مرخصی بکنن البته مرخصی که نه موجه بوده برای همشون....اما قرارشد برن شرکت یه سربزنن بیان...ساعت 6:45رفت و 7:30 رسید خونه..

یکم خستش کردم.....بعدش صبحونه خوردیم و بعدش کنارهم گل گفتیم گل شنفتیمبعد من گوشت ریختم تو زودپز و یه قرمه سبزی خوشمزه درست کردم و نوش جون کردیماقا از صبح دوبار چرت زدن الانم خوابن.....فداش بشم من...قرار بود بعدظهری خودش ببرتم خونه مادرش روضه...اما برف که میباره...خودشم خوابه...هواهم افتضاح سرده....منم اینطوری

خبـــــــــــــــــــــــر                  خبــــــــــــــــــــــر

الان خواهر شوهر جان زنگ زدن گفتن که روضه تشکیل نشدو شوشو هم که خوابه خوب شد اگه نمیرفتم یه حرفی در میاوردن حالا دیگه جورنشده خداروشکر

میخوام برم یکم لالا کنم شاید بیدارشدم ببینم دیگه برف بند اومده...هوا افتضاح سرده...خداجونم همیشه مواظب بنده های خوبت باش...الهی امینقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پرتو
21 آذر 92 15:57
به به برف خیلی دوست دارم اگه اونجا بودم میرفتم تو برفا قدم میزدم و برف بازی میکردم عزیزم انشاالله همیشه کنار همسرت شاد و سلامت زندگی کنی و به موقشم کوچولوتون بیاد
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم...خوبی؟چرا همه از برف خوششون میاد الا من.....انشالله اونجاهم برف بیاد...ممنونم شادباشی گلم
فریبا
22 آذر 92 12:52
چه برفی منم برف میخوام........................................... الهی همیشه با شوهرت خوش باشی الناز جونم
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم عزیزدم انشالله اصفهان هم برف میاد و دلت خنک میشه خخخخخخ بوس دوست دالم توام همیشه شادباشی
نفیسه
23 آذر 92 23:17
من برف رو خیلی دوست دارم کاش من اونجا بودممشهد که گفتن به خاطر آلودگی هوا بیرون نیاین
الــنـــازجوون
پاسخ
آخی عزیززززززززززززم انشالله حل میشه
مامان الناز
24 آذر 92 1:28
منم دلم برف ميخواد
الــنـــازجوون
پاسخ
خوب اگه ارومیه بودین برف رو میدیدن.....انشالله تهرانم بیاد و دلت شادبشه
باران
24 آذر 92 10:55
سلام برو خصوصی
باران
24 آذر 92 15:32
منم برف دوست ندارمممممممممممم/کاش روز تاسوعا هوا طوفانی بشه منم نرم خونه بابای شوشو ای خدااااااااااااا نذری دارن
الــنـــازجوون
پاسخ
تاسوعایااربعین؟خوب چرا دوس نداری بری؟
باران
25 آذر 92 15:37
اه قاتی کردم اربعین/به همون دلیل که تو خوشحالی نرفتی روضه دیگه/منم یکی هست اونجا حرصم میده مره تو مخم با تیکه هاش/منم میریزم تو خودم
الــنـــازجوون
پاسخ
کاملا مشخصه که حالت بده عزیزم....میدونم درکت میکنم...همچین ادما رو خدا از رو زمین محوشون کنه...چون باعث میشه ادم نتونه حتی خوه پدرشوهرشم با دل باز بره بخدا....بیخیال به خودت نگیر انشالله بی هیچ استرس و ناراحتی میری و میای عزیزم
عاطفه مامان الای
26 آذر 92 14:20
الناز جون خوبی خوشی خبری ازت نیست نگرانت شدم عزیزم برای هیچ کاری عجله نکن خدا بهترین ها رو روزی نصیبت میکنه بوس بوس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عاطفه جون خوبی عزیزم اره یه چن وقته نیستم...ال ای جون چطوره؟ببوسش عزیزم.....حتماهمینطوره بله خداروشکر ارومم و توکلم به خداست....التماس دعا
باران
26 آذر 92 14:56
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 آذر 92 18:40
الناز جونم کجای خبری ازت نیست
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی عزیزم خوبی؟بچه ها خوبن؟؟؟؟؟؟ببوسینشون.....والا یکم درگیرم...مامان اینا اسباب کشی دارن یکم سرم گرم اونجاست فداتشم مرسی که ازم خبر میگیری....بووووووووووس