دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تولد دوست جونم طاهره

1392/9/19 19:43
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز دوتاپست گذاشتم یکی تولد دوستم باران جون و الان تولد دوستم طاهره جون  که امیدوارم 120ساله بشه وسالهای سال کنار همسر مهربونش و نی نی که در آینده میاد ندگی خوب و خوشی داشتن باشن و خوشبخت باشن الهی امین

طاهـــــــــــــــــــــره جونم

خانمی امیدوارم زودی برگردی و از خبرای خوشت پست بذاری

منم ساعت 2:45 با همسایمون رفتیم روضه فعلا چن نفری بیشتر نیومده بودن...

بعدش ساعت 5:10راه افتادیم اومدیم خونه...پیاده رفتیم پیاده برگشتیم...هواسرد بود...سرم درد میکرد و میکنه...

خداجونم خیلی دعا کردم البته نه برای خودم برای همه بعد خودم...

حالم خوب بودا...تا اینکه یکم پیش شوشو گفت که احتمالا اگه هوا بد بود فردا باز میمونن شهرستان اگه مسیر جاده ها بد باشه میمونن وگرنه نمیمونن....

دلم گرفت... تنهایی سختمه خداجونم...

اگه بره فردا از صبح میرم باز خونه باباایرج و بعدش اگه وقت بود میرم روضه مادرشوشو...10روز هستش 5روزش برای شوشوی من که وقتی سرباز رفته بودن مامانش براش نذر کرده و 5 روز دیگشم برای پسر کوچیکش ته تغاریش.... انشالله خداقبول کنه...

بای مامان جونا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فریبا
19 آذر 92 19:54
سلام الناز جونم ناراحت نباش..............هممون ی جورایی تنهاییم ولی خدا رو داریم...........................ایشالاه که شوهرت زودی بر میگرده.............. مرسی بابت دعاهات ایشالاه که زود زود مامان میشی خانمی و برات پست میزارم راستی تولد باران و طاهره هم مبارک انشالاه 120 ساله بشن مواظب خودت باش
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام فداتشم گلم..اره بخدا خیلی دلتنگ میشم ....اره انشالله که سالم و سلامت و شادباشن...انشالله خبرای خوب خوب بدی عزیزم
نیلوفر جون
20 آذر 92 0:19
عزیزم شما که زده بود بیخیال باز چی شد حالت بد شد عزیزم بزن به اون راهش نی نی میاد باید بیخیال باشی میاد زود زود شما رو از تنهایی در میاره ایشا...
الــنـــازجوون
پاسخ
مااینیم دیگهانشالله همون طوری که شمامیگی ب اشه توکلم به خداست ...یاعلی
باران
20 آذر 92 9:49
سورپرییییییییییییییییییییییییییییییزم کردی ممنون انشاالله واسه نی نیت زودی پست تبریک بزارم دیروز کامنت گذاشتم اگر اومده یکی از کامنت هارو بزار فدات شم الهی بتونم محبتت رو جبران کنم ملسیییییییییییییییییییییییییییی
مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 14:57
سلام دوست عزیز من و شما از دوستای مشترک ستاره جون هستیم چون ستاره جون دیگه نمیخواد تو وبش مطلب بزاره من براش یه پست تو صفحه خودم گذاشتم خیلی خوشحال میشم بیای و نظرتو بنویسی تا ستاره جونم ببینه ماچقدر دوستش داریم
همسایه امام رضا
21 آذر 92 0:18
سلام وبلاگ زیبایی دارید امیدوارم هرچه زودتر ی کوچولوی دوست داشتنی نصیبت بشه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست عزیز...خوبین؟ممنونم....مرسی که به وبلاگم اومدین ونظرگذاشتین....التماس دعا دارم ازتون شمایی که همسایه ی امام رضا هستین...یاعلی
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 آذر 92 11:42
تولد دوست جونی مبارک عزیزم ایشالاه همسری به سلامت بر می گرده و از تنهای در میای عزیزم ارزویم بر اورده شدن ارزویت عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی...الهی امین...ممنونم امیدوارم خنده ی شادی هیچوقت از رو لباتون نره
مامان ستاره
21 آذر 92 22:05
وای النازی ذوق زدم کردی عزیزم ... ممنونم گل نازم