دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تولد تولـــــــــــــــــــــــــــــــد

1392/9/19 12:33
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبـــــــــــــــــین؟

منم ای بدک نیستم...

اما اصلا وقت ندارم وفقط بخاطر دوست گلم اومدم«باران جون»

دوست عزیزم امیدوارم 120 ساله بشی و همین روزا یکی از بهترین خبرای دنیا«مامان بشی»رو بشنوی...

یکم بی معرفت شدم کمترمیام وبت ولی درکم کن فرصت ندارم عزیزم دوست دارم خانمی شادباشی و یه دنیا آرامش داشته باشی

منم دارم میرم به خودم برسم مادرشوشو زنگیده بود گفت از ساعت 3خانمها جمع میشن 4 روضه خون میاد و مرضیه دارن...نمیدونم حال ندارم اما نمیشه که نرم...

خیلی خسته ام دیروز انقد کار کرده بودم شب سه سوته خوابم برد

امروز 17همم هستش و خداجونم منتظرم که جواب دعاهامونو بده

خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران
19 آذر 92 15:11
وااااااااااااااااااای سوپریز شدم عزیزم مرسی از پستت فدات شم الهی بتونم باگذاشتن پست برای نی نی اومدت جبران کنم/
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم همیشه شادباشی گلم....دوست دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 آذر 92 17:05
ایشالاه حاجت روا بشی عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی انشالله
مامان الناز
19 آذر 92 18:45
ايشالاه جوابتو ميده
مامان عروسک
19 آذر 92 19:08
سلام الناز جون. کل وبتو خوندم برات آرزوی بهترین ها رو دارم و انشالله زود زود مامان میشی و میای از نی نی جون می نویسی. منتظر خبرای خوبتم. راستی وقت کردی به منم سر بزن همدردتم. خوشحال میشم. به امید مامان شدنت با توکل بر خدا.
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی خانمی؟؟؟جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/خسته نباشی خانمی....همدردیم؟انشالله خدا سهم شمارو هم بده و زودی نی نی بیاد تو دلت