دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

هوای بارونی...دیروز خونه جدید بابا ایرج

1392/9/17 20:31
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من خوبم خداروشکر انشالله که شماهم خوب باشین

من امروز 15همم هستش و فعلا باید تو اقدام باشمخدا خودش نی نی ماروهم بده خلاص شیم

امروز از بعد ظهر همش داره بارون میاد...بارون رو دوس دارم...ولی عاشق بارون توهوای آفتابیم شوشو جونم هنوز نرسیده خونه بابام...رفته دنبال ماشین و بعد میاداینجا فداش بشم الان خسته ست...

دیشب انقد خسته بودم یهویی خوابم گرفت...رفته بودیم برای تمیز کردن خونه جدید باباایرج اینا

امروز اما نرفتیم چون خونه جدید یکم کار بود باید حلش میکردن...فردا صبح میرم با مامانیم...وانشالله تاجمعه اسباب کشی میکنیم...

نمیدونم چی بنویسم انگاری مغزم هیچی نمیرسه....بهتره قبل اینکه بیشتر ازاین خرابکاری نکردم بای بدم برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریبا
19 آذر 92 1:17
سلام الناز جونیییییییییییییییییییییییی مبارک خونه ی نو برای بابا مامان....... عزیزم انشالاه این ماه نی نی ات میاد................. زیر باران دعاااااااااااااااااااااااااا یادت نره
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم....ممنونم فداتشم...الیه امین امیدارم نی نی تو زودتر از من میاد انشالله...
مامان ستاره
19 آذر 92 1:57
سلام خوشگل ... خوبی .. از بابت کامنت هات بی نهایت ممنونم عزیزم خیلی شرمنده می کنی عزیزم ... ... الناز جون من اومدم تا ازت خدا حافظی کنم چون دیگه نمی خوام به وبلاگ نویسیم ادامه بدم وبلاگمو حذف نمی کنم ولی دیگه پست هم نمی خوام بزارم ... چقدر به خودم بابت نی نی امیدواری بدم شاید بگی هر چی خدا بخواد درسته عزیزم ولی تا کسی جای من نباشه نمی تونه این خلا رو احساس کنه ... میام و به وبلاگاتون سر می زنم ولی دیگه چیزی نمی نویسم تا زمانی که نی نی بیاد تو دلم و بیام خبر خوش بزارم ... عزیز دلم حالم خوبه شاد شاد هستم فقط نمی خوام دیگه پست بزارم. از اینکه تو این مدت دوستای خوب و گل و مهربونی مث شما ها پیدا کردم خدا رو شکر می کنم بازم می گم میام سر می زنم ولی پست نمی زارم پس به خاط اینکه شرمنده محبتهاتون نشم و دلگیر نشید ازم دیگه برام نظر نزارید چون جواب نمی دم عزیزم فقط خودم میام به وبلاگ های شما و براتون نظر می زارم ... خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم ... اگه بدی از من دیدی حلالم کن عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام فداتشم طاهره جون عزیزم درکت میکنم من دوست نداشتم وبلاگتو حذف کنی که خداروشکر نکردی...باشه تو راضی باش مشکلی نیس عزیزم...مواظب خودت باش..انشالله با خبرای خوش میای و پست جدیدت پرازشادی هست و برات نظمیذارم بووووووووس
مامان سویل و اراز
19 آذر 92 1:58
سلام الناز جون خوبی من هر موقع وبتو توی بروزها ببینم میام بهت سر میزنم ولی اصلا فرصت نظر نوشتن ندارم شرمنده مرسی که به وبم اومده بودی با ارزوی خبر خوش بارداریت به وبت میام چون میدونم همینروزا مامان میشی انشالله
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم...خیلی خانمی....ممنونم...انشالله ...شادباشید