دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/21 16:44
319 بازدید
اشتراک گذاری

      ســــــــــلام توپول موپول مامان عسلکم نازکم

مامانی میخوام چن تا عکس نی نی خوشکل بذارم اینجاشاید تااون موقع این عکسا دیگه دردسترس نباشن ببین خوشکلن مامانی

به ترتیب اونایی که عاشقشونم رو میذارمقلب

 

مامان جان چن ماهی میشه دارم با این نی نی های خوشکل زندگی میکنم روزی نیس که نگاشون نکنم

 آخ قربونش برم الهـــــــــــــــــیماچ

    و آخرین نی نی...

 

                                                                                                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
20 فروردین 92 21:53
من عاشق دومی و سومین عکسی ام که گذاشتی مخصوصا دومی دختر ماه خوشگل ناز نازی منه


عزیزم اونا که نی نی های خودمن
اونارو من چن ماهه دارم بزرگششششششششون میکنم
مامان تارا
20 فروردین 92 23:27
ایشالا به زودی خدای مهربون یه دونه از فرشته های خوشگلشو بفرسته پیش این مامان مهربون / آمین


سلام مامان تارا
خوبین؟
تارا جون خوبن؟ببوسشون از طرف من
مرسی خانم گل انشالله که دعاهای شما مامانای خوب اثرمیکنه و منم مث شما مامان بودن رو تجربه میکنم
یاحق مامانی