دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نی نی مشهدی من

1392/9/10 14:44
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم امیدوارم که خوب و خوش و سرحال باشید

ناناز مامان دلم خیلی برات تنگه...یکی از دوستای گلم مامان آنیتا جونم دیشب تو ویچت حرف خوبی زد ماها اکثرا میگیم به نی نی فکرنکن...استرس میگیری و اینا......اتفاقا باید همیشه به بودن نی نی تودلم به بغل گرفتنش درآینده فکرکنم...باید با تمام وجود بخوامت مامانی...اخه هیچی تودنیا نمیتونه قد اومدن تو خوشحالم کنه...همه ی شب بیداری ها رو همه ی سختی هارو به جون میخرم ولحظه شماری میکنم به داشتنت بغل گرفتنت و بوسیدنت مامان جان خیلی دوس دارم آروم باشم اما...میدونم االن دلت گرفت و میخوای برای دل مامانی گریه کنیغصه نخور عوضش از خدای اسمونا بخواه زودی بفرستت تو دلم ...مخصوصا تواین روزای پاییزی و زمستونی که چشم بهم زدنی هواتاریک میشه توخونه دلم میگیره بابایی هم که میاد دیگه هواتاریکه زیاد نمیشه بیرون بریم مامانی منتظرتما

عزیزم خاله جون بنده و مریم جون عروسش لباسی که برات از مشهد گرفتن و به حرم زدن و تبرک کردن رو آوردن ارزش معنوی بالایی برام داره انشالله زووووووووووووووودبیای و این لباسارو تنت بکنم و قسمت شد خودتم ببریم مشهد و پابوسی امام رضا(ع)

عزیزدلم خــــــــــــــــــــــــــــــــیلی چشم انتظارتم

امروز یکم کسلم اونم بخاطراینکه دیر از تخت اومدم پایین کاری نداشتم گفتم تکون نخورم از جام

الان بادخترخالم(سمیه)توفیسبوک حرف زدیم بهش گفتم شاید شب یکی دوساعت مزاحمتون بشیم...خیلی وقته قول دادیم اما نرفتیم خونشون...قسمت بشه بریم انشالله هرچند بخاطر جای لیزر پوستم دوست نداشتم جایی برم اما گفتم یکم حالم جابیاد خونه خیلی اذیت میشم...

راستی مامان جان خداروصد هزار مرتبه شکر حال همگی خوبه...داداس سجاد،باباایرج،مامانیم و بابایی شما و البته بنده مادرشماماچدایی سجادت حالش خیلی خوبه یه معجزه شد خوب شدنن...باباایرج برای روز اربعین قیمه نذر کرده...ودوتاقربونی....خداروصدهزار مرتبه شکر بخاطرهمه ی محبتاش بخاطرعظمتش بخاطر رحمتش بخاطر خداوندیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

باران
10 آذر 92 15:32
الحمدالله رب العالمین/به حق فرزند امام رضا انشاالله حاجت روا شی
فریبا
10 آذر 92 15:38
قربون دوست خودم.ایشالاه زود زود نی نی ات میاد الناز جونم...ناراحت نباش خشگل خانم.............
مامان الناز
10 آذر 92 16:32
عزیزم ناراحت نباش ایشالاه به همین زودیها نی نی دار میشی
مامان ستاره
11 آذر 92 2:09
ای جانم عزیزم انشاالله به زودی زود این لباس خوشمل رو تو تن نی نی نازت می کنی.... بوس غصه نخوریا ....
الــنـــازجوون
پاسخ
چشممممممممم به شرطی که توام غصه نخوریییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووس
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 92 14:44
عزیز دلم ایشالاه زود زود این لباسهای خوشگل را تن نی نی جون ناز می کنی
الــنـــازجوون
پاسخ
انشالله
مامانی تنها
11 آذر 92 18:11
واییییییییییییییییی چقدر نازن انشالله به حق امام رضا زود زود تنش می کنی عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام فداتشم عزیزم مرسی خانم گل.......انشالله...امیدوارم زودی به حاجت دلت برسی خانمی
مامان آینده
12 آذر 92 10:37
سلام الناز جون دعا م یکنم برات زود زود به خواسته ات برسی امام رضا بهترین ضامن و شافع است در نزد خداوند و ان شاالله به حق خودش به آرزوی زیبات برسی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم ...خوبی خانمی؟مرسی عزیزدلمبله قربونش برم که حاجت همه رو میده انشالله مارو هم نادیده نگیره...مرسی عزیزم خیلی خانمی