دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

من مانده ام تنهای تنها

1392/9/8 19:35
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیدوارم تااین ساعت از روز جمعه رو خوش گذرونده باشین و لحظات شادی کنار همسرو نی نی و کلا خانوادتون روسپری کرده باشین و مث من که الان تنها نشستم تنها نمونده باشینصبح ساعت 9:30 شوشو بیدارم کرد و اومدیم برای صبحانه،ازصبح تا 12-13 نشستیم پای نت با همسری و فیسبوک شوشو رو تنظیم کردیم و گوشت رو گذاشتم بپزه و همش کنار شوشو مشغول بودم با کامپیوترلبخند شوشوم تا4:30پیشم بود و تنهام نذاشت اما بعدش رفت و چشام و پراز اشک کرد نمیدونم چرا نمیذارم بیچاره بره یکم تفریح کنه...شاید خودخواهی باشه اما من هرروز خدا تنهام دیگه چرا جمعه رو ازم گرفتن ...انصاف نیس من تنهابمون...شوشوگفت چندین بارم گفت پاشومیبرمت خونه ی باباایرج من جوابم منفی بودوبعد که پاش رو گذاشت بیرون نشستم مث بچه ها گریه کردم همون لحظه با ابجی فریباتوویچت میحرفیدیم بغضم ترکیدیهوالانم دیگه نهایتا 15دقیقه تا نیم ساعت حتما میرسه خونه...

خداجونم میبینی چقدتنهام؟چقد سخت میگذره بهم؟یه نی نی نازبهم بده تا9ماه تودلم باشه حتی وقتی تودلمه دیگه تنهانیستم و میذارم که شوشوم راحت باشه و انقد بهش ظلم نشه...یه نی نی داشته باشم همش به اون فکرمیکنم دیگه غرق تو افکار بیهوده نمیشم...خداجونم همه ی دوست جونام رو خوشحالشون کن و نی نی های نازوسالم بهشون بده اگه لایق بودم و خواستی یه نی نی هم به مابده...شاید من بدم و دوسم نداری واسه خاطر شوشوم یه نی نی سالم به مابده اون خیلی خوبه و همیشه عاشقش میمونم

خداجونم منوببخش بخاطر بدیهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

fateme
8 آذر 92 23:16
بعدازمدتهاروشن ميشويم:ديخوب هستيدعاياالنازخانوم؟؟راستي دخترتوكه پوسستت خوبه ليزرچرا؟؟بازمنوبگي يه چيزي
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام انشالله همیشه روشن و برقرارباشیدمرسی فاطمه جونم شماخوبید عسیسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه خوبم نیست فاطمه جون زیر چونم یکم پوستش خراب شده البته تابلونیستا اما وقتی روسری مقنعه سرم نیس خودم اذیت میشم هرچند اگه تابلونباشه...اما خوب رفتم که بهترش کنم...عسیسم توچرا؟پوستت مشکل داله؟انشالله هرمشکلی هست زودی خوب بشه
مامان ستاره
8 آذر 92 23:20
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام...گییه نکن آجی جونم ببخش ناحتت کلدم عجیجم خدابزرگه ماهم بنده هاشیم خداجون دستامون رو خالی برنمیگردونه ابجی جونم
باران
9 آذر 92 11:56
الناز جووووووووووووووون بخدا میفهممت/الان دارن اذان ظهر تهرانو میدن به همین لحظه خدارو قسم میدم زودی دلتو شاد کنه انشاالله/
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام باران جان خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟مرسی بله میدونم کسایی که همدردن درکم میکنن عزیزم...مرسی انشالله خدا زودی دل شمارو هم شادکنه...انشالله
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آذر 92 12:46
ایشالاه به زودی از تنهای در میای عزیزم و همه دوستای مهربونت نی دار میشند ایشالاه
الــنـــازجوون
پاسخ
الهی امین مامانی جووووووووون
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آذر 92 12:56
سلام الناز جونم من رفتم پی کاری وقتی اومدم دیدم پارسا این شکلکها را برات زده
نیلوفر جون
9 آذر 92 14:01
الناز جون نبینم غم داری عزیزم نبینم دلت گرفته باشه نبینم گریهاتو عزیزم لبخند بزن بخند ما همه پیشتیم ایشا.. نی نی هم زود میاد .نی نی زود بیا دیگه عزیزم خاله زود بیا همه ما رو خوشحال کن عزیز دلم
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم عزیزم گاهی دلم ادم میگیره ولی شکرالان خوبم انشالله نی نی شماهم زودی بیاد و دل مون شادشه عزیزم
فریبا
9 آذر 92 14:47
قربون اون دلت برم الناز جون....ببخش نبودم با هم بحرفیم.....ایشالاه نی نی ات زود زود میاد...دوست دارمفداتشم...خودت نبودی یادت که بود عزیززززززززم انشالله نی نی ها همگی یه بار میان خخخخخخخخخخخ
fateme
9 آذر 92 18:56
من آبله مرغوني كه گرفتم اينقدشديدبودكه الان بعداز5سال جاش روي بازوهام وشونه هام هستاونم برجسته!!ولي براي عروسي دخمل خالم ميرم ليزرحتمااا.اصن فايده اي داره؟
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام...........وای عزیزم.....الهی فداتشم لبد خیلی اذیت شدی.......والا میگن که فایده داره بذارببینیم جای زخمای من خوب شه...اول برو دکتر دکتر ببینه بعد
باران
10 آذر 92 13:16
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 آذر 92 14:14
خصوصی عزیزم
فدایی طاها
10 آذر 92 17:24
سلام ممنونم نظر دادی انشاءالله وبلاگ پسرتو ببینم هرچه زود
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام قربونت مرسی عزیزم افتخاردادین شما......حالاچراپسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی خدا ازدهنتون بشنوه مرسی بوس از لپای پسرتون