دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

یک عدد آمپول

1392/8/28 22:22
166 بازدید
اشتراک گذاری

عصری باشوشوم رفتیم داروهاموگرفتیم ویه مقداربراخونه خریدکردیم،خانم دکترگفته بودن آمپولی درکارنیس امادوتاآمپول نوش جان کردم،بعدشم اومدیم خونه بابا،انقدبیحالم،انگار10روزه نخوابیدم،شوشو،بابامامانم وپسرداییم نشستن جومونگ میبینن،اومدم اتاق یکم درازبکشم،به شوشومیگم باگوشی سختمه کاش لپ تاپ یاتبلت اینجابودوبمو مینوشتم،شوشومیگه خیلی واجبه با این وضع فردابنویس...نمیشه که خخخخخخ:-Dدوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فروشگاه باتجربه
28 آبان 92 22:34
با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار
s30
28 آبان 92 22:41
انشالله خدا یه نی نی ناز و سالم بهتون بده
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم ممنوننننننم
نیلوفر جون
29 آبان 92 0:23
سلام عزیزم ممنون که همیشه برای ما مینویسی از حال خودت مارو خبردار میکنی ایشا.. که این ماه باردار میشی امید به خدا فقط خدا
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی خانمی......فداتشم...توکل برخدا...انشالله شماهم زودی خبرای خوش به مامیدی
عاطفه
29 آبان 92 13:23
قربون مرامت
فریبا
29 آبان 92 16:30
آخی الناز جونی که امپول زدی...ولی ایشالاه تاثیر داره..منم خیلی به شما وابسته ام...شو شو تا غیبم میزنه میگه رفتی توی وب لاگتا..منم میخندم میگم همه ی دل خوشیمه .....
مامان الناز
29 آبان 92 17:02
ایشالاه به همین زودیها یه خبر خوب بهمون میدی
نفیسه
29 آبان 92 23:20
سلام عزیزم ایشاا.. آمپولا جواب میده همیشه برات دعا میکنمتا حاجت روا شی منم دوست دارم همیشه از خودت حالت همچنان بنویس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی خوبی عزیزدلم؟اوضاع چطوره؟مرسی گلم امپول برای تنظیم پریود بوده...مرسی چشم گلم لطف داری عزیزم..مواظب خودت باش
مامان آینده
30 آبان 92 9:35
سلام عزیزم فدات خوشگلم... ان شاالله زود زود نی نی میادو تمام دردهای این روزها به خصوص سوزش آمپول و خستگی ها رو فراموش می کنی قربونت دعا می کنم مامان شدنت زود زود ببینم
مامانی تنها
30 آبان 92 12:08
سلام خواهر گلم در چه وضعی انشالله که تو این ماه خدا بهت یه نی نی ناز می ده من دلم برات برات روشنه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی خواهرم؟؟؟مرسی گل نازم فدات بشم ممنونم انشالله خدا بهت سلامتی و دلخوشی و سعادت عطابکنه گلم ازدور میبوسمت