دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خواب عمه لیلا

1392/9/1 15:14
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

کوچولوی خوشکلم  همیشه به یادتم

اون روز بعد مراسم اومدیم خونه مامان جون و تاشب کلی با عمه لیلا و مامان جون زینب حرفیدیم لحظات خوبی بود...قرار شد فرداش مامان جون بره شهرستان چهلم یکی از اقوام شرکت کنه...من به عمه لیلا که شوهرش اینجا نبود و قرار بود بمونه خونه ی مامان بزرگ گفتم اگه تنهاهستی ازصبح بیاخونه ی ما...اونم قبول کرد...من بخاطرهمین قرارمو با زن دایی الناز کنسل کردم قرار بود بریم باشگا گفتم که نمیتونم بیام...صبح ساعت 9 اینابود بیدارشدم دیدم عمه لیلاSMSداده:سلام خانمی بیدارشدی؟شب خواب دیدم بچه دارشدی منم بیمارستان بودم بچه رو برات آوردم ...خوشکل و توپول موپول بود،مبارکه.وای این پیام رو که دیدم کلی شارژشدم...منم جواب دادم و ابراز خوشحالی کردم و پرسیدم که نمیای؟گفت که نه مامان نرفته شهرستان...خلاصه اینکه از باشگاه موندم...از خواهر شوهرداری موندم...پاشدم لباس پوشیدم رفتم خونه باباایرجم...خداجون شنبه یا یکشنبه(فرداپسفردا)قراره بابایی و داداش جونم برن تهران...._____________خداجونم خودت مشکل رو حل کن____________امروزم که جمعست بابایی تا 12:30خوابید و بیدارکه شدیم بعدش نهارآماده کردیم و خوردیم...

یکی دو روز دیگه باید دوتا از دوستامو دعوت کنم بیان خونمون....همسریم زیاد راضی نیس...چون از سوابقشون خبرداره....یکی از دوستام دوس دختر یکی از دوستای شوشوم بوده و این باعث شده شوشوم نسبت بهشون بدبین باشه....خلاصه یکم سرم شلوغه...ازفرداهم باشگاهمو شروع میکنم....

چن روزه متفورمین استفاده میکنم و منتظر پری هستم و هنوزم خبری نیست...دوتااز داروهامم بعد 3 روز از پ و یکیشم روز 14 استفاده میکنم...خداجون همه مون رو عاقبت بخیر کن...الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

fateme
1 آذر 92 15:45
سلام النازجون.خوبي؟؟پستاتوازاونجايي كه نخونده بودم خوندم. ديگه دلت خيلي بايدقرص باشه اونايي مشكل داشتن بچه دارشدن ديگه چه برسه به شماكه نداري حتماحتمامامان ميشيباخواب عمه ليلاي ني ني هم ديگه بهتر...... فقط خيلي خيلي خيلي مواظب رژيمات باش كه اگه صحيح نيست خيلي به ضررته.همين خودمن الانم دارم عواقب بدشوميبينم. همين كه تورژيمت برنج ميتوني مصرف كني خيلي خوبه راستي نزديكاي صبح بين خوابُ بيداري بودم داشتم خواب ميدم آدرستوعوض كرديزيادي جدي نگيرتوهمي بيش نبود مواظب خودت باش عزيزم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی؟مرسی خانمی....مرسی عزیز دلم اره خیالم راحت بود راحت ترم شد شکرخدا...اره عمه جونش خواب دیده دیگه خخخخخخخخخخخخ قربون خودت و خوابت و توهمت خخخخخخخخخخخخخخخ
فریبا
1 آذر 92 16:14
سلام الناز جونی...خوبی گلم...ایشالاه که همه چیز خیره فدات شم و خواب خواهر شوهرتم زود تعبیر میشه برات...خانمی ایشالا که مشکل بابا ایرج اینا هم حل میشه من دعاگوت هستم همیشه.... ایشالا زود زودم پری خانم میادو از نگرانی در میایی... دوستدار تو فریبا
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام فریباجونم....مر سی عزیزم شما خوبی؟؟؟ممنونم خانمی انشالله....انشالله....الهی امین دعا فریبا مشکلمون خاصه و اگه اتفاقی برای داداش و بابام بیفته من میمیرم....پری هم امروز اومد عزیزم...
شبنم
1 آذر 92 16:59
سلام ایشالا که بزودی خواب عمه لیلا به واقعیت بپیونده
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزم امیدوارم
عاطفه
1 آذر 92 17:35
چه خواب خوبی ..انشاالله واقعیت پیدا کنه.... انشاالله همه عاقبت بخیر بشن
مامان الناز
2 آذر 92 1:13
اميييييييييييين عزيزم اين خواب و به فال نيك بگير ايشالاه همه چيز درست ميشه توكلت به خدا باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمم...بله همینطوره....توکلم به خداست و کلی ارادتمندم ....مرسی خانمی فداتشم
باران
2 آذر 92 11:02
سلام الناز جون/تنبل خانم باشگات رو اینقدر کنسل نکن/به حرف شوهرتم گوش کن لابد یه چیزی میدونه که راضی نیست از من که مشاورم به شما نصیحت/واسه پری کاش آمپول میزدی تا ظرف ده روز می اومد/متفورمینتم هرگز فراموش نکن جز خارجیشم مصرف نکن هرچند قیمتش زیاده ولی از ایرانی بهتره/آخ چقدر حرفیدم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانم خانما...خوبی؟؟؟اخه چیکارکنم عقب میفته دیگهچشم به حرفش گوش میدم خانم مشاور جونممممممممممممم.اره امپول زدم دیگه....سه شنبه زدم و امروزم پری شدم...متفورمینم میخورم....خارجی هم هست...فداتشم حرفات دونه به دونه به دل میشینه عزیزم
نفیسه
2 آذر 92 14:22
عزیزم امیدوارم این خواب زیبا به واقعیت تبدیلشه هر چه زودتر انشاا...
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم...انشالله
نیلوفر جون
3 آذر 92 0:26
امن عزیزم خدا همه مشکلات حل کنه امین
الــنـــازجوون
پاسخ
الهی آمین
مامان ستاره
3 آذر 92 16:19
ایشاالله که خیره عزیزم ... سرت خیلی شلوغه ها .. انشاالله همیشه خوش باشی گلم
الــنـــازجوون
پاسخ
الهی آمین........مرسی عزیزم همینطورشما