دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/21 16:44
259 بازدید
اشتراک گذاری

انتخاب اسم برای نی نی که فکرنمیکنم بخواد به این زودیا بیــــــــاد(خدایا میشه زودبیاد؟)

مامان جان چه نقشه هایی دارم چه ارزوهایی دارم برای تو که انقد ناز داری نفسم خیلی وقت پیش درست 5-6ماه بعد عروسیمون بابایی از اینترنت چندتا اسم ترکی رو برات انتخاب کرد بخورمت نفس مامانی

عزیزم قراره اگه دخمل باشی اسمت سلناز باشه که بابایی خیلی دوس داره میگه چون هم وزن اسم النازه البته آیناز هم نظرخودمه ولی بیشتر سلناز مد نظرمونه ولی عزیزم اگه خدا خواست و یه پسر شیرین زبون شدی بابایی اسم آتیلا ر وبرات انتخاب کرده و نظرمن هم آیدین هستشمامان جان خیلی وقت پیش وقتی هنوز کوچولو بودم و عروسی نکرده بودم بنابه دلایل خاص تصمیم گرفته بودم اینده که ازدواج کردم پسردار شدم اسمشو علی اصغربذارم ولی نظرم عوض شده  و چن روز پیش آرایشگرم زنگ زده بود میگه خانمی خبرییه؟خواب دیدم پسردارشدی و اسمشم علی اصغر گذاشتی حالا نمیدونم شایدم همین اسمو انتخاب کردیم

اینامهم نیستن مهم اینه که تو بیای اگه توبیای منوبابایی دیگه هیچی کم نداریم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الینا
19 فروردین 92 20:48
عزیزم حتما نی نی میاد به همین زودی.مطمئن باش .راستی باز قطع شدی و دیگه نیومدی دوستم.نگفتی کدوم شهرزندگی میکنی؟

مرسی گلمممممممم
من اومدم پی ام دادم شما رفته بودی خانمی من ارومیه اذربایجانغربی هستم
پويا كوچولو
20 فروردین 92 2:14
سلام به بابا و مامان منتظر
به اميد خدا يه ني ني ، شايدهم دوتا و يا چند تا ني ني ناز ميان و به اين انتظار پايان ميدن
دعاي ما هم مثل همه ي دوستان ني ني وبلاگي بدرقه ي راهتونه ...



سلاااااااااااام خوبین مرسی دوست جووووونم به امید خدا
مهسا مامان صدرا جونی
20 فروردین 92 8:50
عزیزم انشالله به زودی نی نی گلت بدنیا میاد.اینو بدون که اسم بچه اصلا مهم نیست.مهم اینه که به قول قدیمی ها صالح و سالم باشه.

راستی منم ارومیه هستم.


سلام عزیزم خوبین
بله همینطوره همینکه سالم وصالح باشه یه دنیاست
مامان سونیا
20 فروردین 92 16:24
عزیزم انشاالله به زودی زود خدا یه دونه نی نی سالم و صالح بهت بده ما دعاگوتون هستیم نگران نباش حالا حالاها وقت داری عزیزم


قــــــــــــــــــربونت برم عزیزم شاد باشی و خشنود