دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خدایا مصلحتت رو قربون

1392/8/25 18:54
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان

نفسم درچه حالی؟عزیزم نمیدونم چرا دیگه بیقراری نیمکنم برای اومدنت...ته ته ته دلم میخوام بیای ها ولی راستیتش میخوام اول روحیمو خوب کنم و بابایی رو بهش برسم و بعد تورو بیاریم هرچند نی نی میبینم دلمو میره براش...امروز صبح بابایی جونت رفت سقز عصرم میره بانه و شب بانه سن و فردا عصربرمیگرده انشالله...منم صبح 11به بعد اومدم رسیدم خونه بابا ایرجم...بعدظهر رقیه خانم همسایه ی قدیمیمون مراسم داشتن  برای سوم امام....اومدم یکم نشستیم با مامانی...بعدش میخواستم برم که دوش بگیرم دیدیم زنگ خونه رو زدن دیدیم راضیه و خالم از خرید اومدن...یکم نشستیم و پیراشکی خوردیم و حرف زدیم....گفتن کخ قراره سه شنبه با قطار برن مشهد...خوش به حالشون....یهو دذیدم خالم دستاشو بالاگرفت و گفت الناز یه دست لباس برای بچه ات میگیرم و تبرک میکنم و میارم انشالله تن بچه ات بکنی...همینو گریون گریون گفت بعد دخترخالمو دیدیم که داشت چشاش پرمیشد زدم زیر گریه نمیدونم چ مشد یهو...مامانمم بود....دیگه نمیتونستم خاله و مامانمو نگا کنم....بعد بحث عوض شد....ولی خدا جون قربون مصلحتت..هرچی خودت صلاح بدونی....به زور ازت نمیخوام کمکم کن لاغرکنم بهم اراده بده بعد نی نیمو هروقت خواستی بهم بده...خلاصه رفتیم مراسم و اونجا هم کلی برای همه دوستای منتظرم دعاکردم...خدا جون دستای خالیه ما بنده هاتو خالی برنگردون....الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 آبان 92 18:40
فدای دل تنگت عزیزم ایشالاه خدا به زودی دلت و شاد کنه امین خدانکنه عزیزم ...............................................مرسی فداتشم....الهی امین.....خدا همه ی بنده هاشو شادکنه
فریبا
25 آبان 92 19:13
الهییییییییی قربون دوست با احساس خودم برم...الناز جون من مطمئنم که فرشته ات به زودی مییادو خوشحالت میکنه از این که روحیه داری و میخواهی به خاطر نی نی ات وزنتو درست کنی مطمئن باش خدا هم بی جواب نمیزارتت.منم خیلی دعات کردم گلم توی این شب ها..... قربونت بشم عزیزززززززززززززززززززززززم مرسی خیلی خانمی فداتشم.......شادباش.......امیدوارم تو زودتر از من نتیجه بگیری خانمی و خدابیشترازاین منتظرت نذاره و زودی مامان بشی..........الهی امین
مامانی تنها
25 آبان 92 21:56
الهیییییییییییی قربون اون دل نازت برم خواهر گلم انشالله حتما خدا بهت یه نی نی سالم و ناز بهت می ده به حق امام حسین الههههههههههههههی آمین خدانکنه عزیز دلم......مرسی خانمم انشالله وهمینطور امیدوارم هرچه زودتر خدا صدای توروهم بشنوه و هرچی که دلت میخواد بهت بده...تولیاقتت خیلی بالاست ابجی مقدسم.....باارزوی بهترینها
باران
26 آبان 92 9:31
سلام الناز جون عذاداریهات قبول آفرین بخاطر روحیه بالات اما بخاطر اون پیراشکی باید دعوات کنم دختر مگه تو نمیخوای رژیم بگیری ؟پیراشکی میدونی چقدرکالری دارهحواست به خوراکت باشه تا زودتر مامان بشی. سلام جیگرم خوبی؟مرسة مال شماهم قبول باشه گلم،والاهوس کردم خوب!!!آخه شروع نکردم فعلا انشاا..شروع که شدپرهیزمیکنم
باران
26 آبان 92 11:58
قربونت برم منم خیلی هوس میکنم خوراکیهای رنگابرنگ بخورم ترشی وسالاد وخیار وماست و گوشت گوساله وماکی وبستنی ورولت و...اینا همه از زندگیم حذف شدن تا یه چیز باارزش بیاد تو زندگیم رژیم همینش سخته دیگه گاهی بوی سیب زمینی سرخ شده بهم میخوره محو میشم اما به هدفم که فک میکنم حاضرم جونمم براش بدم چه برسه به شکم/اینارو میگم تا تو هم نیروت رو زیاد کنی اخه من شروع نکردم هنوز عزیزم....چون نمیدونم امروز فرداست که اول لاغری موضعی رو شروع کنم یا برم باشگا...خخخخخخخ نهایت استفاده رو از خوردن میبرم بعد شروع......
عاطفه
26 آبان 92 14:34
این نی نی ناز شما خیلی طرفدار و منتظر داره ها ....به همین خاطر ناز داره ...عزیزم ایشاالا شمام طعم مادر شدن و بچشی گلم..
عاطفه
26 آبان 92 20:24
فدات شم خوبم گلم ...چرا منکه بهت سر میزنم عزیزم.... هرروز به وبت سر میزنم .
الــنـــازجوون
پاسخ
عهههههههههههه جدا؟شرمنده خخخخخخخ
عاطفه
26 آبان 92 20:49
الناز جون بم سر بزن ...فک کنم دیگه این وبه مشکل پیدا نکنه
مامان ستاره
26 آبان 92 23:41
بازم تم عوض کردی اره بابا تنوع هستش دیگه
نیلوفر جون
27 آبان 92 0:50
برای مامان قوی
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلممممممممممممم
مامان الناز
27 آبان 92 9:45
سلام عزیزم غصه نخور همه چی به خواست خدا درست می شه توکلت به اون باشه ایسالاه به همین زودیها به خواستت برسی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزززززززم خوبی؟دختر نازت چطوره؟ببوسش...بله خداروشکرمیکنم چون حالم خیلی خوبه....انشالله ...شادباشید خاتمیییییییی
عاطفه
27 آبان 92 13:42
مرسی عززیزم که لینکم کردی ..
باران
27 آبان 92 14:35
با رمز باران بیا عکسامو ببین تا حذف نکردمشون
الــنـــازجوون
پاسخ
اومد دددددم