دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

من خوشحالم

1392/8/21 16:18
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم واقعا از داشتنتون خوشحالم،الان خونه بابامم باگوشیم،صبح ساعت10.5رسیدم سرقرارم بادخترخالم،هیچوقت انقدآروم و رلکس نبودم،رفتم آزمایش خون،ازم خون گرفتن گفتن یه ساعت دیگه بیا،رفتیم بادخترخاله جون یه دنیاگشتیم و خوش بودیم،خیلی خونسردبودم.عوض من دخترخالم استرس داشت،میدونستم منفیه.حتی ازشب خداخداکردم که اول مصلحت خودش بعدشم منفی باشه چون دیشب تصمیم گرفتم دوسه روز دیگه شروع به لاغری موضعی کنم،رفتیم نتیجه آماده بودگفتن که منفیه حامله نیستید،یه نفس عمیق کشیدم چون اول بایدخوب لاغرکنم،براتاخیرپ دکترمیرم اماسعی میکنم یکم ازقضیه ی نی نی دورباشم اول هدف بزرگم بعدشم نی نی جونم،بعدش رفتم خونه مامان بزرگم که چشمش عمل کرده بودن بعدبامامان اومدیم خونه.باشوشوم صحبت کردیم.بیشترناراحت شدواسه من که چه مشکلی برات پیش اومده که انقدتاخیرکردی!گفتم حالابیاصحبت میکنیم،خلاصه اینکه دوستان نگران نشیدحالم خیلی خوبه.احساسم فوق العادست،انقدسبک شدم که فقط خدامیدونه،تواین12.12ماه اولین باره که انقدراضیم ازجواب منفی گرفتنم،ساعت5به بعدشوشوجونم میاد،بعدش میریم سفارش نون سنگک یابربری بدیم،سبزی وپنیربخریم ودوین سال دومین نذرمون روبدیم،خدایابرای من نشداماتوروبه خداوندیت قسم دل منتظرارو زود شادکن و حاجتاشون روبده،آمین یارب العالمین،ضمناتاسوعا،عاشورای حسینی روتسلیت میگم،التماس دعا،یاعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

باران
21 آبان 92 16:46
سلام الناز خیلی ها تو رژیم باردارشدن توکل به خدا/من 5 کیلو کم کردمدیروز رفتم دکتر گفت ناشکیبا نباشم وصبرکنم یه خانمه اونجابود گفت من 6 سال باردارنمیشدم حالا برای بارداری سومش اومده بودخیلی بهم دلداری داد/تو خونه هم راجب بچه حرف زدن غدغن شده چون استرسمو زیاد میکنه واین سمه/ما کوپولوها اول باید کم کنیم بعد انشااله باد کنیم مامان بشیم به امید اون روز سلام باران جونم خوبی عزیزم؟؟؟؟اره عزیزو توکلم به خداست...افرین مبارکه...منم انشالله به همیت زودی میرم باشگاه و بعدشم انشالله لاغری موضعی و کلی رژیم و لاغرییییییییییییییی یوهوووووووووووومگه توام کوپولویی؟چن کیلویی باران؟؟اره بابا منم بخدا انقد شارزم که نگو و خداروشکر میگنم که بهم فرصت داد جای نی نی تا لاغرکنم ............خیلی دوست دارم جیگرمممم...مواظب خودت باش....التماس دعا....یاعلی
فریبا
21 آبان 92 18:51
سلام الناز جونم..عزیزم آفرین به این انرژی...ایشالاه هر موقع که خدا خواست نی نی ات بیاد...شما هم برو ورزش و ادامه بده البته من که عکساتو دیدم ناز بودی احساس اضافه وزن نکردم برات اما خودت بهتر میدونی...انشالاه که نذرت قبول...حتما مال استرس که پری نیومد...یکم عرق رازیانه بخور هورمونات تکون میخوره... منو یادت نره دعا کنی...مواظب خودت باش سلام فریبا جووووووووووووونم خوبی عزیزم...اره انشالله به زودی رژیم و لاغری و موضعی و بعدشم یه عالمه لاغری...................اخ جون...اره خبدا انقد حالم خوبه اصلا هم به نی نی فکرنمیکنم...نه که نکنما نه غصه نمیخخورم.....نه فریبا یکم چاق شدم هرچند قدم بلنده اما خوب چاقیدم..اما تاعید مانکن تحویلتون میدم خخخخخ...نه هنوزم پری نیومده....اره دوشبه میخورم توکل برخدا...میخوام یه مدت اقدام نکنم و لاغرشم بعدا انشاللهه...توکل برخدا
مامان ستاره
21 آبان 92 20:09
نذرت قبول باشه عزیزم ... ما رو هم دعا کن .... راستی مانکن شدی ما رو فراموش نکنی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مرسی عزیززززززززززززززززززززززززززززم فداتشم خانمی......انشالله خودت مامانی عزیزم...من که دیگه نی نی نمیخوام و کلی سرحالم خداروشکر.......چشم مانکن بشم بیا حتما یه امضا بهت میدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بوس گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 آبان 92 9:12
عزیزم خوشحالم برا روحیه خوبی که داری ایشالاه به وقت و به موقع خودش سلام خانمی خوبین؟؟؟؟؟؟ّله خداروصدهزار مرتبه شکر واقعا حالم خوبه و خداروبه خاطراین نعمتش واقعا شکرمیکنم و ممنونم که نی نی نداده چون اول میلاغرم بعد نینی خودش میاد بوس عزیزمممممممممممممممممممم
fateme
23 آبان 92 11:05
يعني ديگه نمياي النازجون؟؟ سلام جبگرم...............خوبی؟کجانمیام فداتشممممممممممممممم
ندا
23 آبان 92 14:25
سلام یه سوال شما ساکن کدوم شهر هستین؟ سلام ندا جون خوبین؟من از ارومیه هستم
عاطفه
23 آبان 92 19:56
حکمتی هست عزیزم.. سلام فداتشم خانمییییییییییییییییییییییییییی...خوبی؟چه خبرا؟؟؟؟اره قربون خدا و حکمتش و من کاملا راضی برا خاطر سرنوشتم چون دیگه واقعا سرحالم و فکرنی نی نیستم.....واقعا حالم خوشه..........التماس دعا.یاعلی
باران
26 آبان 92 9:37
من 165 قدمه 71 وزنم بود دکتر گفت تا میتونی لاغر کن منم در عرض یک ماه 5 کیلو کم کردم خداکنه بازم بتونم حاضرم بخاطرداشتن نی نی آب هم نخورم/برنامه غذاییمو تو گپ بهت میگم شاید به دردت بخوره/ من10.20کیلواضافه دارم،171قدمه،باشه فداتشم