دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نذر دایی بزرگم

1392/8/21 1:28
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامان جان عزیزدلم خوبی؟۷.۸ ساله دایی بزرگم بخاطرشفایی که پسرش گرفته تومسجدروستاشون نزدیک۱۰۰۰نفرشام میدن،گفتم که مامانی هم برا اومدنت سال آینده سهم میشه انشاالله،ساعت۷رفتیم دایی سجادو زن دایی الناز رو ازخونشون برداشتیم،چون ماشینشون روفروختن بامااومدن ومامانم باهم حرکت کردیم رفتیم روستاجایی که ازبچگی دوسش داشتم حالاعیدبه عیدفقط میشه بریم،آقایون رفتن مسجدماخانمهاتوخونه،همه بودن،وای کیاناعروس خالم چقدلاغرشده بود،عوض همشون من چاق شده بودم انگار،یکم از رنگ مه و مدل مو واضافه وزن بنده گفتن،فداتشم ازظهرسردردشدیدوبی سابقه ای داشتم حتى وقتی توجمع بودم دستم روسرم وپیشونیم بود،بابایی اس دادگفت نیتی که داشتیم موقع شام به یادآوردم وبعدشام بغضم گرفت ورفتم زمجیرزدم.انگاریکی هلم میدادمیگفت بروسبک میشى،بعدش واقعاانگارآروم شدم،فدای دل پاک همسرم میگه اولین بارم بوداینطوری احساس نیازکردم که خداجوابموبده،میگه حالم خاص بود،فداش بشم ،خلاصه برگشتیم رفتیم خونه بابا،قراره فرداباسمیه دخترخالم ساعت۱۰بیرون هموببینیم،آزمایش برم خدایا؟؟؟؟؟؟میرم انشاالله.ساعت۱.۳۰هستش من خوابم نمیبردبابا باگوشیش مشغوله،باگوشیم نوشتم سخت بوداما ارزشش روداره نفسم،دعامون کن لا اقل دعاهای خالصانه بابایی مستجاب بشه.آمین،شبخوش بوس عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آینده
21 آبان 92 11:03
عزیزم ان شاالله نذرتون قبول باشه و به حاجت دل برسین و جواب آزمایش همان باشد که دوست داری مواظب خودت و دل پاکت باش
تارا
21 آبان 92 11:37
سلام عزیزم من خیلی وقته شمارو لینک کردم شمانمیخوای منوبلینکی ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلام فداتشم تارا جان خوبین؟من عذر میخوام شرمنده.............همین الان لینکت کردم با اسم مامان منتظر....شرمندم....التماس دعا
باران
21 آبان 92 12:02
دیشب خیلی دعات کردم الناز وقتی دسته هیعت علی اصغر از کوچمون رد میشد/هرچی خدا بخواد عزیزمسلام عزیزم فداتشم مرسی خداصداهامون رو میشنوه انشاا...
فریبا
21 آبان 92 14:50
سلامممممممممممممممممممممم الناز جونم..خوبی؟وایی نمیدونی خیلی دلم برات تنگ شده ی چند روزی تلفنم 1 طرفه بود شوهری حقوقشو تازه دادن تا وصل کردم اومدم سراغت....نذرت قبول خانمی.ایشالا سال دیگه نذرو ادا کنی.نی نی اتم اومده باشه....دوست دارم...فریبا سلام عزیزم خوبی؟خوشحالم کردی خانمی،انشاالله سال آینده همه منتظرامن وتوام توجمعشون حاجت گرفته باشیم یاحق عزیزم