دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

مامانی و دعاهاش

1392/8/20 10:50
250 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی الان رفتم دم پنجره مث هرروزه هیئت عزاداری بود نگاه کردم گریه کردم دلم انگار خیلی پر بود...آخر سر بابایی دید نتونستم جلو خودمو بگیرم پرده رو گرفتم جلو صورتم هق هق کردم...خداجونم حاجت همه رو بده خدایا تواین ماه عزیز تو رو قسم به صاحب این ماه همه رو شاد کن با هر خبری که شادشون میکنه...خداجون همه منتظرمعجزتیم....خدایا قبولمون کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانه کیاناوهانا
20 آبان 92 1:20
سلام دوستم امیدوارم به زودی خبرهای خوبی تو وبلاگتون ببینم اگه می خوای به چیزی که دوست داری برسی همیشه بهش فکر کن تا زود بهش برسی نا امید نشو برات دعا می کنم دوستم.......قلب]

سلام خانمی خوبین؟ممنونم که به وبلاگم اومدین....وای دختراتون رو دیدم خدا حفظشون کنه....مرسی عزیزم انشالله توکلم به خداست و امیدوارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 آبان 92 1:23
انشالاه
عاطفه
20 آبان 92 13:30
انشالله به حاجت برسی عزیزم وهممون عاقبت بخیر بشیم. الهی آمین عزیزم
مامان آینده
20 آبان 92 18:08
عزیزم ان شاالله به حق شش ماهه امام حسین(ع) به آرزوتون برسین و ما این جا خبرهای خوبی رو بشنویم التماس دعا خانمی
مامان هدیه
20 آبان 92 19:19
آمین یا رب العالمین التماس دعا
مامان ستاره
20 آبان 92 23:41
من مطمئنم به زودی مامان میشی و فک کنم الان مامان هستی و خبر نداری جیگر
مامان امیرحسین
21 آبان 92 0:07
عزیزم انشالله هرچه زودتر به خواستت برسی من برات دعا و نظر میکنم اگه خدا ازم قبول کنه
مامان آرتين
21 آبان 92 0:11
سلام النازجون.خوبي؟ان شائالله خبراي خوب ميشنوي.قالب جديدت هم مباركه.اين خوشگلتره
باران
21 آبان 92 11:59
فریبا
21 آبان 92 14:53
سلام فدات شم قربون اون دل کوچیکت که هق هق تو در آورد...الناز جونم انشالاه همین سال مامان بشی.من مطمئنم با دل صافی که داری زود به آرزوت میرسی...دوست دارم
مامان حدیثه سادات
21 آبان 92 15:35
حاجت روا بشی عزیزم انشاالله..