دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

من توراهم

1392/8/16 19:59
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرمامان،عزیزم صبح7راه افتادیم وتا10خونه عمووحید رسیدیم،سپهراد رودیدیم،خداحفظش کنه،ساعت17.45ازاونجازدى بیرون،الان توسلماس واستادیمفبابایی رفته چای بخره بیاره،عزیزم جات خالی،انشاا...این بارخودم توفامیل نی نی میارم،مامان و تنهانذارهمه هستی من،دعام کن یک ساعتی مونده برسیم میبوسمت عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آبان 92 21:48
ایشالاه به سلامتی همیشه خوش باشی عزیزم ایشالاه اینبار نی نی خودت
باران
18 آبان 92 10:21
سلام الناز جونم حتما همینطوره گلم /دیگه بی بی نزاشتی الان وقتشه


سلام گلم خوبی باران جان؟نه فعلاخبری نیست وبی بی هم نذاشتم،امادردسینه و ترشح هم اضافه شده،ببینم کی میرم آزمایش،توچه خبر؟
رهگذر
18 آبان 92 12:56
سلام .یه روش برای بچه دار شدن که چند تا آشناها و دوستام با این روش بچه دار شدن واقعا موثر و مفیده حتما این روشو امتحان کنین بهتر از دارو و دکتر و... هستش اینکه هر روز صبح ناشتا یک عدد سیب (بهتر سیب سرخ باشه) بخوری که به فاصله سه تا 12 ماه جواب میده


سلام عزیزم خوبین..منونم که به وبلاگم تشریف اوردین...چشم عملی میکنم انشالله که بانی خیربشین د وست عزیز... براتون بهترین هارو ارزو میکنم....یاعلی
باران
18 آبان 92 16:08
من که هیچی عزیزم به دلایلی فعلا این ماه کنسل چون روز تخمک گذاریم دقیقا تو عاشوراست بعداونم وسط ماه قمری خوب نیست خلاصه سفرم هستیم کلا این ماه کنسل/می مونه ماه دیگه هرچی خدا بخواد/ولی برو بی بی بزار مدیکو نخریا منو دوبار شادوپشیمون کرد خط افتاد امانبود همون معمولی بگیر بعدبروآزبده انشاالله دل هممون رو شاد کنی




اخی عزیزم باران جون فداتشم...عزیزم هیچ اشکال نداره مصلت خداست انشالله که به زودی نتیجه بگیری و همه رو شاد کنی خانم گل....اما منه بدبخت بلاتکلیف موندم.....رفته بودم رژیم تازه شروع کرده بودم برای ایروبیک توخونه اما نتونستم ادامه بدم گفتم شاید بادارم....اخه تستمم منفی بود دوبیاره روز 10 و روز دوم.....نمیخوام برم ازمایش خون سرخورده میشم بدتر...حالا ببنیم احتمالا تا سه شنبه پری نیاد با یکی از دوستام که شرایط مشابهی داریم میرریم برای ازمایش خون هیچ اصراری ندارم که مامان شده باشم تکلیفم مشخص شه ببرام یه دنیاست


fateme
18 آبان 92 20:01
النازي چه خبرازني ني؟؟


سلام عزیزم خوبی؟فداتشم هنوز هیچ خبری نست...بلاتکلیف موندم...خیر سرم رفته بودم متخصص تغذیه دیدم نه میتونم باشگاه برم نه میتونم کم بخوردم کل رژیم رو زدم زمین و حالا روز به روز دارم چاقترمیشم..خدابه دادم برسه...