دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/21 16:44
324 بازدید
اشتراک گذاری

من بدهکارتوام ای مـــــــــــادر

همه جانی که به من بخشیدی 

لحظاتی که برای امن من جنگیدی

وبدهکار توام عمرت را

روزهایی که زمن رنجیدی

اشک ها دزدیدی وبه من خندیدی

             مـــــــــــن بدهـــــــکار توام ای مــــــــــــــــــــــــــــــادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سونیا
19 فروردین 92 12:17
خیلی زیبا بود خدا همه کسانی رو که مادر دارند براشون نگه داره و اونهایی هم که مادرشون در قید حیات نیست بیامرزه و قرین رحمتش کنه امین


الهــــــــــــــــــی آمین