دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

مامانی منتظرته

1392/8/19 15:32
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان الهی قربونت بشم

نفسم نکنه اومدی و تو دلمی؟نکنه از مامانی ناراحتی و میگی چه مامانی بی تفاوتی که نمیاد ازمایش بده  از وجود من باخبر بشه...مامانی دلیل دارم خداکنه که اومده باشی اخه مامان نذر کرده اگه اومده  باشی مث سال گذشته نون پنیر سبزی که نیت کردم هر سال بدیم رو میدیم....به علاوه به هیئت محله مون نذری بدم اگه تا تاسوعا عاشورا اومده باشی عزیزم خوب چیکار کنم دلم میلرزه وقتی اسم ازمایش میاد پس به مامانی یه 5-6روزی وقت بده البته اگه پری نیاد میرم آزمایش مامان جان واونوقا اگه خبر خوشی بشنوم کلی برنامه دارم برا بابایی و مامان جونم اینا...پس من بذار و مامانی رو خوشحال کن خیلی بهت احتیاج دارم نفسم...

دیروز شب شام خونه باباایرج بودیم پسردایی امیرمم بود خداروشکر حالش خیلی خوبه و همه مارو خوشحال کرده با خوب شدنش....الهی شکر...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)