دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

مامان منتظر

1392/8/11 21:37
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مامان جان سرکارم گذاشتی....من اینقد درد دارم...انقد اذیت میشم اما هیچ خبری نیست....اصلا تکلیفم مشخص نمیشه....   دلم درد داره...شکمم قارو قور میکنه... یکی دوبار واقعا حالت تهوع شدید داشتم گاهی هم خفیف...عصربه بعد دماغم میگیره....اب ریزش بینی دارم...تادلتم بخواد دلم ضعف میره و همش احساس پرسنگی دارم مامان جان...نمیدونم توکلم به خداست...چون این اواخر اکثرا تاخیر داشتم و به موقع پ نمیشدم الان یه جورایی نمیتونم باور داشته باشم...پیروزم تستم منفی شد...دوستام میگن برو آزمایش خون نمیدونم پام نمیره اصلا ...واسه همین فعلا منتظرم نفس مامان.....

یه ساعتی میشه بابایی منو اورد رسوند خونه باباایرج وخودش رفت دیدن همکارش...فردا بابایی میره سقز و شبم بانه میمونه...منم لپ تاپ و اوردم تا فردا که اومدم اینجا دیگه دستم نگیرم اینهمه وسایل رو سبک بیام برسم اینجا....دیروز مامانیم ظهر اومد خونه ی ما یه روتختی گرفته بودم خواستم که بیاد و درستش کنیم...دستش دردنکنه اومد ونهارو آماده کردیم و ظهرم داداش و بابایی اومدن...زن داداش خونه مامانش بود بابایی هم رفته بود مراغه با اقای ابراهیم نزاد برای فروش باتریKamelion.... بعد قرار شد شب هم بیان...داداش زن داداشمم اورد و شام کنار هم بودیم....

تصویر روتختیمم میذارم...

خدا جونم خوشحالمون کن من توکلم به خودته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ستاره
11 آبان 92 23:12
انشاالله که خیر هست و خبر خوشی در راه است عزیز دلم .... پیشاپیش مبارکه ... هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


مرسی عزیزدلم.......توکل برخدا
باران
12 آبان 92 10:44
همه ما برات دعا میکنیم ولی خودت بیخیال شو دیگه /بزار تاخیرت شد دو هفته برو آز الکی پولتو حروم نکن گلم انشااله به حق این ماه مبارک خبر خوش بدی کمی روحیمون عوض بشهروز جمعه مراسم شیرخوارگان حسینیه اگرهم رفتی آز بدی جمعه یه نذر کن بسم الله بگو برو پناه به خدا


سلام عزیز دلم...مرسی از محبتت خانم مهربونم.....اره میرم فعلا زوده بیخیال هستم و مشکلی ندارم....جمعه ی این هفته عزیزم؟حتما خانمی یاعلی
غزاله
12 آبان 92 14:01
النازی ایشالا ایندفعه مامان شدی.منم بعد ١۴ روز تاخیر دیروز پریود شدم.سه بارم بی بی چک زدم منفی بود.ولی موندم من ی سالی پریودام منظم بوده چرا این دفعه انقدر تاخیر داشتم.
الانم دلم شکسته ولی از صمیم قلب دعا میکنم تو حامل معجزه باشی عزیزم


عزیز دلم سلام خوبی خانمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی عزی دلم...لابد بدنت داره اماده میشه برای بارداری انشالله دفعه بعد حتمل حامله ای الهی امین
عاطفه
12 آبان 92 14:50
انشاالله به حق این ماه عزیزی که در پیش داریم به حاجت قلبیت برسی عزیزه دلم...


مرسی خانمم مهربون و عزیززززززززززززز حاجت روا بشی انشالله عزیزم
باران
12 آبان 92 16:45
آره عزیزم اولین جمعه محرم مال شیرخوارگان حسینیه انشااله دست پر از مجلسش برگردی وبهت نظرکنه/طفل امام حسین قربونش برم باب الحوایجه آخ عاشق اون دست لباسای سفیدم که نی نی ها میپوشن/ای خدا النازم حامله باشه سال دیگه بیاد نی نی شو تو مجلس حضرت کوچولو بالا بگیره اینم نذر گلم


تمام مرسی عزیزدلم....خیلی دلت بزرگه از خدا یمخوام به حرمت این روزا صاحب این روزا هرچه زودتر سهم تو رو هم بده و خوشبختیت کامل بشه..الهی امین.....منم عاشق اون لیاسام..با خودم عهد کردم انشالله میبرمش تواین مجلس....یاخدا دعاهای مارو هم بی جواب نذار....یاعلی
فریبا
12 آبان 92 16:54
سلام الناز جونم خوبی؟چند روزی میومدم نت به وب لاگت سر میزدم ولی مطلبی ننوشته بودم...یکم دل نگرانت بودم..الان خوشحال شدم که مطلب جدیدتو دیدم...ی جورایی دلم برات تنگ شده بود...انشالاه که توی این ماه مامان شدی...یکم بی خیال شو استرس خودس خیلی نقش داره ها....


سلام فریبا جون عزیزم خوبی؟؟؟فداتشم مرسی عزی دلم...ممنونم خیلی لطف میکنی...وبلاگتو دیدم مطالب جدیدت عکسات واقعا خوشحال شدم..امیدوارم شاد و خوش و خرم باشین با اقای شوهر......بله سعی میکنم استرس نداشته باشم
فرزانه مامان علی اکبر
12 آبان 92 19:52
الناز جونم زودباش دیگه؛ ما که مردیم از چشم انتظاری؛ زود بیا و بهمون بگو که نینی توو دلت داری


سلام عزیزمممممممممممم خوبی؟چشم اب نمیخوره ولی خوب فعلا منتظرم چن روزم بگذره بعدبرم ازمایش.......میری نی نی سایت؟
مامان حدیثه سادات
13 آبان 92 1:47
عزیز دلم حاجت دلتو از حضرت علی اصغر بگیر. حتما هفته آینده تو مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت کن. خیلیا رو من میشناسم که اینجوری بچه دار شدن.


سلام...خوبین؟این هفته که چن روز دیگه جمعست کراسم هستش؟من شب و روز تو دلم برای خدا التماس میکنم و امیدوارم لیاقتشو داشته باشم مرسی خانم نازم
فریبا
13 آبان 92 19:39
بیایین اصفهان در خدمت باشیم خوش میگذره بهتون....
روحیتم عوض میشه


انشالله عزیزم اینده ببینم قسمت باشه بیایم حتما میام میبینمت عزیزم