دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

شـــــــــــــــــــــــروع

1392/8/4 15:30
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

خوبین؟

نی نی نازم چطوره که اصلا نمیدونم اومدی یانه؟بازچرا 3-4روز تاخیر؟اخه دوستم الهام جون میگه چرا بی بی چک نمیذاری؟والله بخدا اعصابم نمیکشه تستم بازمنفی بشه...منتظربودنم بهتر از دیدن تک خط بی بی چک هستش البته برای من...

صبح 10اینا بود دوست جونیم الهام اس داد که میرم دکتررژیم یانه؟گفتم از شوشوخبربگیرم و حسش بودمیریم...خوشبختانه مشکلی پیش نیومد و این بار تونستیم بریم دکتر...

قرارمون ساعت12:15شد...رفتیم داخل  و دکتر وزنمون کرد و یه برنامه داد بهمون...البته برا هر کدوم جدا جدا...

روی دوبار قبل ظهر و عصر 24دقیقه جداگانه پیاده روی...درازنشست...ایروبیک....غذاهاشم ای بدک نیس ولی تصمیممو گرفتم باید تاعید مانکن شم مث دفعه قبل که انقد  لاغرکرده بودم باید باز همت کتم...

شوشو جونم امروز سلماس هستش....الانه دیگه برسه...منم نهارکوفته دارم....نهارمون رو میخوریم بریم خرید فردا هم که مادر شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوور تشریف میارن خخخخخخخخخخخ

احتمالا این جمعه بریم پلدشت برای دیدن نی نی پسرعمه ی مهربان همسرم

میریم کادوی ایشونم بخریم.....خدایا پس کی نی نی من میاد اخه عجبــــــــــــــا

هنوز که از پ خبری نیست و بنده هم خیلی ریلکس منتظرم تا پ بیاد چون امیدی به اومدن نی نی ندارم

ولی باز توکل بر خدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آیدا
4 آبان 92 15:44
خانمی ایشا ال.. که مثبته.منتظر شنیدن خبر های خوب ازت هستیم!!


سلام عزیزم.....مرسی توکل.......انشالله شمازودتراز من مامانی
fateme
4 آبان 92 22:21
باهات قهلمچرااميدنداري


نه اینکه امید نداشته باشم....برام مهم نیست اگرم منفی باشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 7:56
افرین ایشالاه تا عید مانکن مانکن


انشاللللللللللللللله