دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

کم مونده تابریم

1392/7/27 16:20
271 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــلام و بوس از روی ماهتون

صبحتونم بخیر و خوشی انشالله...من که صبحم فوق العادست و خیلی پرانرژی ام...ازساعت6:30 بیدارم...بابای نی نی ایندم رفت شرکت اگه مرخصی بدن که کلا میاد نه که مرخصی ساعتی میگیره و تا12میادخونه...منم دارم لباس آماده میکنم و جم وجور میشم....حالـــــــــــــــــــــم خیلی خوبه خـــداروشکر

خدایا این خوشی خشک خالی رو از ما نگیر و دل همه ی بنده هات رو شادکن و اونایی که راه غلط میرن رو هدایت کن...

سرحال باشید دوستان

و اینم آرتین عزیزم(نی نی پسرخالم ،نوه ی خالم)عکس چن ماه پیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 مهر 92 9:52
خصوصی عزیز دلم
فندوق من
25 مهر 92 13:22
عزیزم امیدوارم زود زود خدا یک نی نی توپولو خوشگل به شما بده به ماهم بده


انشالله عزیزم من که خیلی امیدوارم و توکلم به خداست انشالله زودتر ازمن شما مامان میشی خانم گلم
مثل هیچکس
25 مهر 92 13:33
این عکسا خیلی قشنگ بودن ممنون بازم این کارا بکنید .


چشم خانمییییییی
عاطفه
25 مهر 92 16:25
عزیزم چقدر نازه ...چه خوب که سرحالی ..خداروشکر...


مرسی عاطفه جونم..........شادباشی عزیزم
نفیسه
27 مهر 92 1:17
چه خبرا چند وقت بود اینترنت مشهد قطع بود برای همین بی خبرم از شما ها !به هر حال الان فهمیدم که خوبی و به خوش گذرونی هستی


سلام نفیسه جونم خوبی عزیزم میگم اخه چن وقته خبری ازت نیس عزیزم....اره خداروشکر حالم خوبه و خوش میگذرونیم....شادباشی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 مهر 92 16:53
الناز جونم کامنتای من نمیاد یا تایید نمیشهاخه برا همه پستهات کامنت گذاشتم اما نیست


خانمی نمدونم من هرچی که اومده رو تایید میکنم عزیزم
مامان ستاره
30 مهر 92 1:09
وای نی نی اولی چقد نازه


بله خیلی نازه