دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/12 16:09
306 بازدید
اشتراک گذاری

نــــــــــــــــــــــــــــانـــــــــــــــــــــــــاز مامان سلام نفسم

چطولی قربونت بلم من؟مامان جان خیلی دلم میخوادت امروزبیشترازهمیشه دلم میخوادت

امروز صبح با بابایی رفتیم بند و پارک ساحلی وای عزیزززززززززززم چه نی نی های نازی دیدم خدایی دهنم اب میفتاد خوب پس من چیکارکنم توفامیل بابایی دوسه تا خانم باردار هستن و منتظرن که نی نی هاشون بیاد هرکی میبینه میگه الناز پس شماچی؟میگم خوب مافعلا وقت داریم....ولی خبرندارن از دل خون من که چقد تنهام و بهت احتیاج دارمدوسه روز رفتیم خونه مامان بزرگ بابایی تو شهرستان اونجاسرراه به امامزاده اینا هم سرزدیم و اونجاهم من و هم بابایی نذرکردیم که خدا اگه تورو اورد تو دلم بریم اونجاو نذرمو ادا کنم آمــــــــین من منتظرتم مامان جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

جوک
12 فروردین 92 16:25
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
نیما
12 فروردین 92 18:36
پوسته لپتاپ چیست؟ پوسته لپ تاپ یک برچسب بسیار زیبا و لطیف، ساخته شده از نوعی مواد آدستور پی وی سی است، که طرح ، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن نقش بسته و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن لپ تاپ در پشت بدنه (درب LCD و یا LED ) لپ تاپ نصب می گردد. مجموعه ای از پوسته های لپتاپ جذاب و شیک به همراه فیلم آموزش نحوه چسباندن پوسته ها و توضیحات اضافی را میتوانید در "فروشگاه پوسته لپتاپ" مشاهده نمائید. فروشگاه پوسته های جذاب و شیک لپتاپ Poosteh.blogfa.com پیشاپیش از توجه شما متشکریم.
آتيلا جون و مامان شيما
14 فروردین 92 14:36
سلام الناز جان ...
شما اهل اروميه هستين...!؟



سلام عزیزم
بله ارومیه
چطورمگه؟
آتيلا جون و مامان شيما
15 فروردین 92 16:44
خانومي خوشحالم از آشناييتون... ما هم تو اروميه زندگي ميكنيم... اهل اروميه هم هستيم... تو ني ني وبلاگ فقط دو نفر بوديم از اروميه ، با شما ميشيم سه نفر... ب اميد دوستي هاي پا برجاتر...
آتيلا جون و مامان شيما
15 فروردین 92 16:46
عزيزم ايشاا... تو سال جديد خدا ي ني ني ناز و سالم و سلامت
باهوش و خوشگل بزاره تو دلت و با اومدنش زندگيه عاشقانتون رو زيبا و زيباتر كنه...



وااااااااااای سلااااااام خوبین
مرسی خانمییییی انشاالله
منم همینو از خدا میخوام و انشالله خدا نی نی نازتون رو براتون نگه داره و لحظه به لحظه ی زندگیتون سرشار از شیرینی و خوشی باشه خوشحالم که یه دوست دیگه از ارومیه دارم خیلی خوشحالم اگه یاهو دارین من ایدی یاهومو میدم خواستین چت میکنیم
elenaz.nanaz
دوست دارم
نانا و نینی جون
15 فروردین 92 19:04
سلام
شاپرک دور سرم میچرخن
با هر لبخند خدا بهم چراغ راهم میشن
اگه دوست داری منو تو این راه خدا قرار داده یاری کنی بیا نگران نباش اون با ماست
آپمممممممممممممممممممممم
لطفا بیا فانوسی که تو دستترو برام روشن کن


عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نانا و نینی جون
16 فروردین 92 0:49
بیا وبم اپ کردددددددددددم
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
18 فروردین 92 13:54
سلام عزیز دلم خوبی قربونت برم ایشالا تو این سال جدید خدا نی نی ناز و سالم میده فدات شم غصه نخور میشه گلم


سلام خانمیییییییییییی فداتشم خوبی؟دوقلوهات چطورن؟ببوسشون عزیزم
مــــــــــــــ-رسی خدا ازدهنت بشنوه و منم خبر مادرشدنمو بهت بدم بوس بوس ابجی نازم
ارمیا
18 فروردین 92 20:18
سلام الناز جونی
وبم رو حذف کردم
ایشالا بعد به دنیا اومدن نی نیم دوباره راش میندازه.
عزیزم پریروز فهمیدم باردارم
ایشالا خدا یکیم قسمت شما بکنه
عیدتم مبارک


سلام خوب چرا حذف کردی عزیزم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی برام دعاکن