دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

جومونگ اگه دستم بهت نرســــــــــــه!!!

1392/7/16 16:11
243 بازدید
اشتراک گذاری

جـــــــــــــــــومونگ رو میدادن دست من تکه تکه اش میکردم

والا خونه ی ما نه من نه شوشو شبکه های ایران رو تماشا نمیکنیم...چون من اکثرا خونه بابام تلپیم اونجا هم بادستگاه دیجیتالی ها وقت میگذرونن ماهم اونجاباشیم همه باباایرج و مامانیم و همسریم ذوق میکنن که جومونگ داره شروع میشه

یعنی من چی میکشم از دست خانواده ی گلمخدایا صبح تاشی تنهاییم چقد سخته خدایی...الان شوشوی محترم جومونگ جونش تموم شد رفت برای همکارش فاکتور بده وبیاد خدا این یکی دوساعت رو هم برام زیاد دیدهرچند میرفت  بهتربود چون من جومونگ نمیبینم اومدم رو تخت نشستم و مشغولم

راستی از این ماه دخترخالم هم که سه سال و خرده ای میشه ازدواج کرده اقدام به نی نی کردن...انشالله که زودی نتیجه بده و زودی مامان بابا بشن...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مهر 92 23:24
ای خدا اخه چه جوری دو بار دوبار نگاه می کنند عزیزم ما امروز حرم بودیم یه نیم ساعت اومدیم به خدا تا دستم خورد به ضریح حضرت معصومه یادت افتادم گفتم یا حضرت معصومه الناز جونم یه نی نی می خواد راستی اونجا بودیم پسر خواهرم زنگ زد خاله این قسمت جومونگ و برام ضبط کن گفتم خاله من حرم هستم گفت عیب نداره فردا ساعت 4 ضبطش کن الان الناز جونم حرص نخوری

زیارت قبوووووووووووووووووووووووووول خانمی...............
فداتشم مرسی از بزرگواریت
وای نگو اسمش میاد داغ میکنم خخخخخخخخخخخخخخخ
کنجد مامان
15 مهر 92 23:24
وای از جومونگ نگو که دلم پره.اسمش میاد کهیر میزنم.بالغ بر 100 بار همسرم دیده.یک عالمه سی دیش خریده.کشته من و درکت میکنم
نفیسه
15 مهر 92 23:44
مامی سویل
16 مهر 92 13:10
واقعا که اهههههههههههههههه
میگم نمیشه جای این جومونگ یه فیلم درست حسابی بذارن؟؟


هههههههچقد مخالف داشت و نمیدونستم...
شب بعد گذاشتن این پست چندتا پیام اومد که همه مخالف جومونگ بودن....انقد خندیدم به شوشو میگم ماهمه خانمها همدردیما.......اقایون دوس دارن ما چیکاره ایم
عاطفه
17 مهر 92 13:19
خداروشکر همسر من از این کره ایا بدش میاد....
بعدشم اصن وقت نداره ببینه...خوده منم کم میبینمش ...میگن عقد شیرینتره ها...


خداروشکر بابا اصلا اعصاب نمیذارن واسه ادم این فیلما
فریبا
23 مهر 92 14:25
سلام الناز جونم من فریبا 28 سال از اصفهان.3 ماهه منتظزم امروزم پری شدم خیلی تو ذوقم خورد باید برای ماه 4 اقدام کنم...
مرسی گلم منم واسه شما دعا میکنم.مرسی که منو به لیست دوستات اضافه کردی.من نمیدونم چطوری باید لینک کنم...................


سلام....خوشبختم عزیزم...3ماه که چیزی نیس عزیزم...انشالله این ماه حتما جواب میگیری..خدابزرگه عزیزم....عزیزم برات میگم چیکار کنی همین که الان تو صفحه وب من هستی اون بالا ادرس وب منو نوشته...sinderella.niniweblog.comالبته همون که اون بالا نوشته رو کپی کن بعد بیا سمت راست نوشته مدیریت وبلاگ____گزینه ی هشتم پیوندهای وبلاگ رو بزن____بعد تو قمست ادرسhttp رو پاک کن و ادرس منو که کپی کرده بودی رو بزن اونجا....بعد مشخصات منو قسمت دومش بنویس...عنوان وبلاگ منو که میخوای تو وب خودت داشته باشی رو اسم بذار برای وبم....همین خیلی سادست عزیزم