دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/7/9 18:52
255 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره شوشو جونم تشرف آوردندیروز قرار بود برن استخر که دیر شد نرفتن...امروز قرار بود برن که همکارا برا هرکدوم یه کاری پیش اومده...قرار شد پنجشنبه بامن بریم بیرون  که دوستاش گفتن استخر موند برای پنجشنبه که اونم شوشو گفت معلوم نیس من بتونم یانهخلاصه...الان آهنگ (دلم تنگته از معین)در حال پخشه و احتمالا با شوشو بریم خونه مادر شوهر و یا خونه بمونیم و حالشو ببریمبچه ها به امید فردای قشنگ و خوب برای همتون انشالله فردا سرشار از انرژی و خبرای خوش باشین

یاعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نفیسه
10 مهر 92 0:20
همیشه خوش باشی
عاطفه
10 مهر 92 13:37
خوشم به خوشی شما


خوش باشی همیشه گل نازم