دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

THE END...

1392/7/9 16:36
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  برهمگی

خسته نباشین مامانا

من که خیلی خسته ام...دیشب تاصبح یه  وری موندم بس که کار کرده بودم...دیشب باباومامانی رو رسوندیم و اومدیم همسری رفت حمام و منم یکم جم و جور کردم...خداجون نتیجه اقدام برای نی نی رو ببینیم اخه من دلم خیلی روشنه...مطمئنم میای نفس مامان

امروز یه خبر بدشنیدم...مامانی بهم گفت که امیر(پسرداییم)دیشب مریض شده و بردنش بیمارستان....خدایا خودت به جوونیش رحم کن اون که هیچ مشکلی نداشت...خدایا همه مریضارو شفابده...آلهی آمین

مامانی تو نی نی سایت دوستای جدید پیدا کردم یکم سرگرم میشم و خداروشکر یه جورایی حالم بهتر شده ....خدایا شکر برا همه روزای خوبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیررضا
9 مهر 92 16:39
خدایا شکرت که حالت خوبه الناز جون
مواظب خودت باش


قربونت بشم مامانی فدات..نی نی نازت رو ببوس
نفیسه
9 مهر 92 17:09



بووووووووووووس
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مهر 92 17:26
ایشالاه به زودی خبرهای خوش برمون بنویسی عزیزم
انشالاه مورد پسر دایتون هم مورد خاصی نباشه


الهی امین عزیزم...خدا از دهنتون بشنوه عزیزم...