دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

منه خسته...

1392/7/8 22:23
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان

سلام نی نی گوچولویی که ممکنه این ماه بیای یا اصلا به کل نیای....هرجور راحتی!!!

مامانی خیلی خسته ام امروز از صبح ساعت 9 اومدیم خونه ...قربون باباایرج بشم  که با آقاافشین ما رو رسوندن وزودتر و راحت تر رسیدیم...صبح زود شروع کردیم و باباییم  هم ظهر اومد برای نهار و نهار هم تن ماهی و برنج خوردیم که زود آمادش کردیم و عجله ای خوردیم...بعدش با مامانی رفتیم راه پله هار و یه جارو و تی بکشیم...که یهو همسایه مون هم خودشو رسوند و سه تایی 50-60 تا پله و بقیه جاهارو تمیز کردیم عجیب گردوخاک راه انداختیم خوبه ماسک گذاشته بودم والا خفه میشدم...خلاصه تموم شدیم و اومدیم کل پذیرایی رو جاروکشیدیم و تمام...فقط خدا میدونه  چقد خسته شدم دیگه سرپا ایستادن واقعا برام سخته چشام سیاهی میرن...موند فردا که از خواب بیدارشدم البته اگر عمری باقی باشه انباری رو مرتب کنم و سرویس بهداشتی رو تمیز کنم و تمــــــــــــــــام...

ضمنا قراره یکی دو روز دیگه برم دکتر تغذیه و مث دوره ی گذشته اراده ام رو قوی کنم و کلی لاغر کنم...یاباشگاه میرم و یا با خانم همسایه میریم پیاده روی...خلاصه تصمیم گرفتیم و خدا عاقبتمون رو بخیر کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

غزاله
8 مهر 92 22:41
کدبانوی خانه دار خسته نباشی.
خیلی خوبه که میخوای بری باشگاه یا پیاده روی.حتنا این کارو انجام بده روحیتو عوض میکنه.


قربببببببونت عزیززززززززززززززززززززززم مرسی خوبی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اره انشالله به زودی شروع میکنم پکیدم بس که خونه موندم
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 مهر 92 23:14
خسته نباشی عزیز دلم خیلی کار خوبی می کنی

مرسی عزیزم فداتشم ممنونم
نفیسه
9 مهر 92 1:28
عزیزم موفق باشی .
کاش منم میتونستم خونه تکونی کنمآخه تقریبا استراحت مطلقم


فداتشم حسودی نکن انشاا...سال بعدعزیزم
عاطفه
9 مهر 92 6:20
بح بح بح بح بح بح ....خیلیم عالی و درجه یک...موفق باشی عزیزم.....
ایشالا که نی نی بیاد......


فداتشم عزیزم خوشکل خانم
مامی ارمیا
9 مهر 92 10:03
واقعا خسته نباشی الناز جون . خدا قوت ....


سلام عزیزم قربونت بشم ارمیاروببوس خانمی