دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خسته ام

1392/7/7 23:22
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان                                                                                                                                                                          شب همگی بخیر،امروزازصبح شروع به کارکردم برقی آشپزخونه واون یکی اتاق رو تمیزکردم،تا6بکوب:-oوای الان نای هیچ کاری رو ندارم،بعدش ساعت 6.30داداش سجادخواست بیاددنبالم که بیارتم خونه باباکه گفتم دارم تازه میرم دوش بگیرم وخستگی درکنم،تازه لباس انداخته بودم لباسشویی ازتنظیم در اومده بود دوساعت همش چرخوندوچرخوندآخرسرم دیدم دیره لباسشویی روخاموش کردم وسوارماشین شدم داداش آوردتم خونه بابام،الآنم باگوشی آن هستم و گفتم جریانات امروزمم ثبت کنم،فرداتا10میریم بامامانم خونه ماتاپذیرایی وسالن رو مامانی بهم کمک کنه،وای خداچقدخسته ام،شوشوجونم خیلی دوستت دارم،بازامشب ازهم دوریم،امامن همچنان قبلم برای تو میتپه،دوستان دوستون دارم بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمن و محمد پارسا
8 مهر 92 8:19
خسته نباشی عزیزم


قربانت دوست گلمممممممممممم
عاطفه
8 مهر 92 13:30
منم دوست دارم عزیزم.....
خســـــــــــــــــــــته نباشی گلم....


مرسی عاطفه جونممممممممممم
نفیسه
8 مهر 92 14:36
عزیز م خسته نباشی
حالا چرا خونه تکونی میکنی؟مهمون داری؟


سلام مرسی عزیزم ممنونتم
نه خوب پاییز که میشه مث عید نوروز خونه تکونی میکنن دیگه......نمیکنن؟
مامان نخودی
8 مهر 92 21:25
سلام عزیزم خسته نباشی یک بوس از طرف نی نی که انقدر مامان تمیزی داره


سلام فداتشم شبت بخیر
مرسی گلم....کی خسته ست....دشـــــــــــــــمن
عزیزم منم بوس از لپ نی نی نداشتم
جیگرتو عزیزم