دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

از سر لجبازی...

1392/7/3 17:27
427 بازدید
اشتراک گذاری

بنده و مهربان همسرمیخوایم اماده بشیم که بریم خونه مادرشوهر مــــــــــــهربان

البته همسرم فعلانشستن دارن حریم سلطان تماشا میکنن و بنده هم میخوام مشغول لاک زدن بشم...

از اونجایی که میدونم دوس ندارن من لاک بزنم نمیدونم یه جورایی لجبازیم گل کرده

یادمه یه بار من دومین لاک بعد عروسیمو خریده بودم خواهر شوهر مهربانم گفت الناز توام هر روز یه رنگ لاک میزنی میخوای چیکار....

یا یه بار که بعد از عمری داشتن نماز میخوندن گفت خداروشکر من که پشت سرکسی حرف نمیزنم (منظورش جاریم)و لاک نمیزنم(منظورش من بود) پس نماز بخونم بهتره یه جورایی بعدش بهم برخورد

الان میرم لاک بزنم حاضرشم که با همسرجون بریم یکی دوساعت بشینیم وبعدش بریم بیرون

قـــــــــــــــــــــــــــــربون همگــــــــــــــــــــــی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آوا
3 مهر 92 18:27
سلام عزیزم ایشالله خدا زود زود یه نی نی نازه بهت بده به ما هم سر بزن عزیزم


سلام خانم خوشکله خوبین
ممنونم عزیزم انشالله
حتمـــــــــــــــاگلم
آجی عارفه
3 مهر 92 21:11
وا...عجب.......شما کارتو بکن چیکا به بقیه داری.....
مامان نخودی
3 مهر 92 22:38
ای دختر نا قلا لجبازی آ آ آ


انقد کیف میده:-D
مامان امیررضا
4 مهر 92 10:19
ای لچباز


نیستی ببینی چه کیفی میده
مامی ارمیا
4 مهر 92 10:31
خوش بگذره الی جون ....
چه حالی میده با خونواده شوشو لجبازی کنی ...


قربانت،خوشحالم که درکم میکنی،اره،اگه کاری به کارم نداشته باشن خوبم،اماگیربدن خودموقاطی سه تاشون نمیکنم و راحت حرص میدم
مامان هدیه
4 مهر 92 10:39
آره لجبازی هم تا حدی کیف میده


آی گفتی،نازآدموکشیدن هم کیف فراوان دارد
باران
4 مهر 92 11:25
چقدربامزه ای تو مهم شوهرته با شوهرت هیچوقت لج نکنیییییییییی


قربانت ،نه سعی میکنم کمترکنم لج رو
عاطفه
4 مهر 92 15:21
چه جالب....منم تایکم به خودم میرسم خواهرشوهرم و دخترش میخوان خودشونو بکشن....من کاری به اونا ندارم چششون بزنه بیرون خودشون بلد نیستن ...من مهم شوهرمه ........



عزیزم نمیکشن دیگه،عقده ای تشریف دارن،مگرنه مگة بیکارم بخاطراونابه خودم برسم،بیخیال
نفیسه
4 مهر 92 22:25
من عاشق این حرفا مادر شوهر خواهرشوهری هستم من 7 تا خواهر شوهر دارم


واییییییییییییییییییییییی نفیسه جدا اینهمه رو چطور باهاشون کنار میای؟مشکلی برات ندارن؟راستش من مشکلی باخواهر شوهر یا جاریم یا مادرشوهرم ندارم فقط اونا نمیدونم چرا به هرچی که دارم و ندارم یه جورایی حسادت میکنن طوریکه سختشونه بیان خونم و بامن باشن طوری شده که من ازشون فاصله گرفتم هیچ همسرمم فهمیده که فقط وقتی محتاجن و مشکلی دارن میان طرفمون و واقعا سرد شده ازشون بدون اینکه من دخالتی کنم خدا خودش شاهده