دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بازم دلم گرفته ...

1392/7/2 15:07
379 بازدید
اشتراک گذاری

                   

 

                                            

 

 

                        بــــــــــــــــازم دلم گرفته             گریم اختیاری نیس

                                                    

خداجونم توکه انقد بزرگی و همه انقد دوست دارن بخاطر همه خوبیهات منو بفرست پیش مامان النازو بابایی اخه مامانم خیلی غصه میخوره امروز دیدم مامانیم خیلی دلش گرفته بود و کلی بغض داشت اخر سرم بغضش ترکید و کلی گریه کرد خداجونم درسته پیشت بهم خیلی خوش میگذره و زمین این اندازه قشنگ نیس اما منوبفرست برم تا مامانیم انقد غصه نخوره  من که همه عشق مامانم میشم بذار برم تا خوشحالش کنم

آخه مامانی چرا غصه میخوره من که دیر یا زود میرم پیشش من که نمیذارم تاابدتنها بمونن بالاخره مامان منم منو بغل میگیره و بخاطر داشتن من کلی ذوق میکنه پس خداجون این ماه منوحتما بفرست تا برم

خوب خدا جون بفرست بیاد دیگه اخه قربون حکمتت بشم میترسم آرزو به دل بمونم امروز به مهربان همسرم گفتم ازدکتر نازایی خوب وقت بگیریم یهویی جواب داد که من به دلم افتاده که این ماه خدا میده یه جورایی امیدوار  شدم توکل برخدا و باز چن روز دیگه این ماه هم شروع میشه و ماهم طبق ماههای گذشته منتظر میمونیم و شاید اصلا دکترهم نرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران
2 مهر 92 15:38
سلام الناز جونی چلا نمیای به ماسل بزنی
غصه ممنوع نا امیدی ممنوع عزیزم

به نظرم دکتر زنان برو تا نی نی زود بیاد وسالم بیاد تو بغلت خدا درد رو داده دواشم داده وسیلشم همین دکتران گلم خودت رو با انواع ویتامین ها تقویت کن ومنتظر خبرای خوب باش انشااله ج میبینی


سلام خانمی خوبی دختر نازت چطوره از طرف من ببوسش
امیدوارم که ممنوع شده باشه
انشالله که قسمتم باشه این ماه بیاد و شایدم دکتر برم
اره همینطوره توکلم به خدا هستش عزیزم برام دعا کن خانمی
مامان امیررضا
2 مهر 92 15:42
سلام الناز جونم

خوبی عزیزم

کم پیدایی
سری به ما نمیزنی

ناراحت میشم وقتی این همه ناامید میبینمت
دیگه نبینم که ناراحتی و گریه میکنی فدات شم

توکلت به خدا باشه

راستی عزیز دلم یه بار نماز شب بخون با خلوص نیت ؛ خدا صداتو میشنوه
وقتی نماز شب میخونی بی اختیار گریه ات میگیره اون موقع هستش که خدا صداتو میشنوه

مواظب خودت باش


سلام عزیزم خوبییییییییییییییی امیررضاجونم چطوره ببوسش
والا نمیدونم چم شده امروز یکم دپرس بودم که الان بهترم یکم
بله انشالله

مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مهر 92 16:58
الاهی فدای دل منتظرت منم دعا می کنم به زودی نی نی جون بیاد پیشت


فداتشم عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززم خدا حفظتون کنه خانمی
نفیسه
2 مهر 92 22:19
عزیزم بعد از ظهری رفتم حرم و برات کلی دعا کردم
امیدوارم که این ماه بشه خیلی برات دعا کردم .
بیشتر این که رفتم به خاطر شما دوستایی رفتم که التماس دعا داشتن.امیدوارم که بشه و نیازی به دکتر نباشه.


آمین

نفیسه جونم سلام عزیزم قربونت بشم من مرسی گل نازم
الهی امین آمین میگم برات دعا و منم برات سلامتی و شادی ارزو میکنم و امیدوارم که روزی برسه عکس نی نی نازتو بذاری و از دیدنش لذت ببریم..الهی شکر بخاطرداشتن دوستی مث شما...نه دکتر نمیخوام دلم میگیره وقتی اسم دکتر یماد با اون داروهای چن کیلویی