دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

اینم از امروز ما

1392/7/2 15:10
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

                                    

سلام به نی نی نداشتم ولی میدونم خیلی زود میاد پیش مامان و باباییش

عزیزم مامانی حالش یکم فقط یکم بهتر شده هنوز تونشستن و پاشدن مشکل دارم و دارو گیاهیه که خانمه بهم داده بود رو جایی که اذیتم میکنه میزنم و یه کوچولو بهترم

امرز صبح ساعت 8:30بابا ایرجم زنگ زد  و حالمو پرسید و گوشی رو داد مامانیم...بعد باز خوابیدم

دوباره ساعت 10دقیقه به 9بودکه باباجون زنگ زدگفت 20دقیقه ای مامانت رو میارم خونه شما...خیلی خوشحال شدم...یکم شارژشدم و پاشدم تخت رو مرتب کردم و منتظرمامانم شدم و بعد با مامانی صبحونه خوردم اوه خدایا خیلی درد کشیدم تو این دوسه روز مخصوصا دیروز همش رو زمین موندم و نصف روز رو خوابیدم بعد بابایی هم اومد و نهار(سوپ قارچ)که گذاشتم رو خوردیم و بعدش همسرم تشریف آوردن ...الانم شوشوی گرامی آب آکواریوم رو عوض میکنن و مامانم نشسته رو مبل نزدیک آکواریوم و داره ماهیارو تماشا میکنه و منم که دارم میتایپم...عزیزم  اینو اخرشب مینویسم :شب زن دایی الناز اس ام اس داد که میان دیدنم چن دیقه طول نکشید رسیدن اومدن یکم نشستیم حرف زدیم منم یکم بهترشده بودم قبلش چن تا دارو خوردم اثر کرده بود و یکم بهترشده بودم...مرسی از اومدنشونقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نخودی
1 مهر 92 19:13
سلام خوشحالم بهتری


سلام مرسیی عزیزدلم ممنونم انشالله شماهم خوب و خوش باشی
فرزانه مامان علی اکبر
1 مهر 92 20:24
سلام الناز جون چی شدی عزیزم خدا بد نده ه ه ه ه؛ انشاالله که خوب خوب بشی؛ اینکه ‏10‏ روز پ عقب افتاد نشونه خوبیه برات یعنی بدنت داره آماده میشه؛ انشاالله ماه دیگه نی نی میاد توی دلت


سلام خانمی،خوبی؟فداتشم یکم واخوش احوالم،آره شنیدم پریودظقب بیفته یعنی آماده میشی، افتضاحهااوضاع و خیلی شدید درد دارمتوکل برخدا،خودت درچه حالی گلم؟
نفیسه
1 مهر 92 22:32
عزیزم امیدوارم بهتر باشی و کدورت دور باشه عزیز دلم اگه دوست داری منرو با اسم خودم لینک کن ممنون میشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 مهر 92 23:23
خدا را شکر که بهتری ایشالاه که بهتر از این میشی عزیزم


مرسی مامانی سلامت باشی عزیزم
آجی عارفه
2 مهر 92 13:17
خداروشکر بهتری....ایشالا کامالا خوب شی الناز جونم..


مرسی ابجی جونمممممممممممممممممممممممممم فداتشم عزیزم
باران
2 مهر 92 15:42
الناز خوش به حالت یکی میاد حالت رو میپرسه من وهمسری تو تهران هیچ کس رو جز خدا نداریمخدا برات حفظشون کنه


عزیزم بله واقعا خانواده برای ادم یه نعمت خیلی بزرگه
منم همین بابامامان و داداشو زن داداش و همسرمو دارم خداروشکر خدا که باشه حله عزیزم