دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خـــــــــــــــــــــــدایا

1392/6/27 15:36
376 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چم شد

الان یکی دوساعتی میشه که بد جوری دیوونه شدم

دلم خیلی میخوادت نی نی کوچولوم یه چیزی تودلم داره خفم میکنه

مگه گناه من چیه؟باز برم دکتر؟باز داروی داروخونه هارو جمع کنم بیارم خونه بخورم

مامان جان الان اشک توچشای مامانی جمع شده بغض توگلوشه تاکی باید منتظربمونم برای داشتنت برای حست برای در اغوش کشیدنت مامانی بخدا دلم پره

انقد حالم بد بود که به بابایی SMSدادم و گفتم که حالم بده  خوب مگه ما آدم بدا دل نداریم خدا جون؟دعاهامون دعانیست؟انقدبدیم که ارزش بخشیده شدن هم نداریم

بـــــــــــــاشه خداجونم بازم شــــــــــــکر بازم راضی بودن به رضات همینطوره که میگم اما ایناهم تکراری شدن دیگه غم باد گرفتم

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا صدامو میشنوی!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

باران
27 شهریور 92 16:09
سلام الناز جان........ خانومی اصلا ناراحت نباش..... می دونم میل به مادر شدن و مهر مادری در وجود آدم باشه و ناشه چقدر سخته ولی توکل کن ایشالله همه جی درست می شه

چه می شه کرد فقط باید صبر کرد........

خیلی برات ناراحت شدم به خدا

اصلا وبت رو باز کردم به خاطر عنوانش

ایشالله آغوشتم پر می شه

اگه دوست داشتی من و لینک کن

منم با اجازت این کارو می کنم


سلام فداتشم باران جان

بله مرسی که درکم میکنی خیلی سخته دلم خیلی نی نی میخواد

بله فقط صبر

بله چشم باافتخار عزیزززززززززززززززم





فقط اگه میشه ادرس وبت رو برام دوباره بده ممنونم
fateme
27 شهریور 92 16:44
واي النازجون چقدنااميدي.اگه اين طوري كني ني ني قهرش ميگيره ها.دايي وزن داييم 14سال منتظربودن تازه مشكلم داشتن توكه مشكل نداري.خيالت راحت باشه خودش مياد.من قول 100درصدميدم يه روزميرسه ميادميخندي به خودت ميگي چقدالكي جوش خوردم.عزيزم عجول نباش ديگههههههه


اره حق داری ولی خوب کاره دله ادم یه وقتایی احساساتی میشه
تاببینیم خدا چی میخواد مرسی عزیزم خیلی خانمیییییییییییییی
آجی عارفه
27 شهریور 92 21:12
عزیزم ناراحت شدم...... اوم نمیدونم چی بگم چون منم این روزا به خدا همینو میگم...
مامانی تنها
28 شهریور 92 0:24
گلم ناراحت نباش انشالله که خدا خودش یه نی نی ناز می ده هرچند منم مثل خودت چشم انتظارم می فهمم و درکت می کنم عزیزم ولی چاره ای جز صبرکردن نداریم


فداتشم مرسی که درکم میکنی میدونیکه خیلی سخته هر کاری هم بکنم هر دل خوشی دیگه ای هم باشه جای اونو نمیگیره برام
توبرای من و من برای تو دعامیکنم انشالله که به مراد دلت برسی عزیزم
باران
28 شهریور 92 10:06
سلام ناز دلم من باران تو نی نی گپم اون کامنت بالایی من نیستما
عزیزم مشکلی نیست باغمت دوست شو از دنبال کردنش لذت ببر عزیزم دردامون مشترکه پس میتونیم همدیگررو بفهمیم اما بیا اسمشو درد نزاریم بزاریم انتظار میاد گلم زود میاد فرصت رو از دست نده برو دکتر آز خ بده مثبت نبود برو آمپول پری که اومد روزتخمک گذاریتو با کیت ازروز11 تا14 پری بگیر 2 خط افتاد اقدام کن پشت سرهم انشااله نتیجه میگیری گرمی هم زیاد بخور مثل رازیانه عسل ویتامین ای وسی وفولیک اسید/


سلام خوبی
اره عزیز دلم متوجه شدم
باران جان والا موندم هنورم خبری از پ نیس
ببینم چی میشه
مرسی فداتشم خیلی خانمییییییییییی
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
28 شهریور 92 12:52
سلام الناز جون خوبی
الهی قربونت برم دلم برات تنگ شده بود خیلی وقت بود نت نمیومدم
ای بابا به خدا میشه نگران نباش ایشالا حاجتت براورده میشه عزیزم
خدا بزرگه خیلی دوست دارم مواظب خودت باش7


سلام عزیزززززززززززززم منم خیلی دلم برات تنگ شدههههههههههههههههههههههه
دوقلوهای نازت چطورن؟اخ فداشون بشم که انقد نازن
مواظبشون باش
مامان امیررضا
28 شهریور 92 17:25
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان الناز
29 شهریور 92 1:46
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم اما توکلت به خدا باشه همه چیز درست می شه


سلام خانمممممممم
فداتشم عزیززززززززززززم
خوشحالم از داشتن شمادوستای گلم الناز عزیز رم هم ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 شهریور 92 9:32
خصوصی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 شهریور 92 9:52
عزیزم خصوصی حتما برو بخون


چشممممممممممممممممممممم
خورشید
29 شهریور 92 23:31
سلام عزیزم خیلی ناراحتت شدم
اما با سرنوشت وتقدیر نمیشه جنگید تنها میتونم برات بهترین هارو ارزو کنم


سلام خورشیدجونمممممممممممم بله همینطوره
مرسی گلمممممممممممممم خیلی مواظب خودت باش
عاطفه
30 شهریور 92 8:00
سلام من برگشتم....
آخی عزیزم ...النازجونم گلم توروخدا غصه نخور فدات شم......


سلام عاطفه جونم
چطوری عزیززززززززززززززززززززم
عروسیت تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الهی خوشبخت بشی عزیزززززززززززززم
عزیزم غصه بخورم چی کار میکنم
میسوزیم و میسازیم
عاطفه
30 شهریور 92 11:39
بحله دیگه از امروز آزاد شدم از هرچی مراسم و درگیریه......
انشاالله مرسی گلم....
عزیزم....


مبارکت باشه گلم