دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

چرا منفی؟

1392/6/20 11:55
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی  سفید و مو بور  و چشم رنگی من

نفس مامان توکجایی پس؟چرا انقد داری برای مامان وبابا ناز میکنی؟عزیزم امروز صبح ساعت 5:30بود فکرکنم بی بی چک تست کردم چرا باز منفی شد؟چرا انقد باید حسرت دوخط شدن تست رو بخورم...

چرا باید انقد انتظار بکشم؟تحملم زیاده واقعا که خدا اینهمه میخواد دیر تورو بهم بده؟؟؟

فداتشم اون شب مهمونی داشتیم همه چی عالی بود

تقریبا وسطای مهخونی بود که پیشنهاد دادم فیلم عروسی مون رو بذاریم البته قسمت اقایون رو

انقدچسبید دور همی برای چندمین بار تماشا کردیم...اخر سر عمو محمد پاشد یه قری داد کلی کیف کردیم کف زدیم  وشادی کردیم

دیروزم با دختر عموم لیلا رفتیم برا لیزر پوستم که یه زمانی زیر پوستی داشتم جاشون مونده یه خرده رفتم برای لیزر تا خوبشون کنم بعدش اومدیم لیلا جونم پذیرایی رو جارو کشید و منم ظرفامو شستم و جم و جورشون کردم و بعدشم نهار خوردیم  و بعدشم همسر ی اومدو بعد نهارش ویلای من رو دیدیم...

امروزم عصر قراره بریم پیش سید یاری برای چله...ازقدیم گفتن و الانم هست میرم تا انشالله نتیجه بده

الان مامانم میرسه و عصر باهم میریم چون بابایی امروز دیرتر میرسه

دوستان برام دعا کنید شاید هنوز  زود بود برای بی بی چک... میگن اخه بعد 10 روز جواب میدهووو

نمیدونم خدا بخیر بگذرونه...

یــــــــــــــــاعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خورشید
20 شهریور 92 13:29
عزیز دلم وقتی گفتی منفی دلم هری ریخت اما غصه نخور چند روز عقب انداختی؟بی بی چکت تاریخ مصرفش نگذشته بود ؟ولی بهترین راه صبر کردنه یک هفته دیگه هم صبر کن من رفتم آز خون دادم گفتن منفی ولی مثبت بود چ.ن زود رفتهبودم پس صبر کن


سلام عزیزم
باید 13هم میشذدم امروزم بیستمه
اره بابا بیخیال صبرمیکنم
اما ازم ترشحات میاد گاها
مهم نیس شد شد نشدم که منتظریم شادباش گلممممم
غزاله
20 شهریور 92 13:32
صبور باش عززززیززززززم.نوبت تو هم میشه.وای که چه لذتی داره دیدن فیلم عروسی.من عاشق فیلم و عکس عروسیم بیشتر عکس حالا هر کی میخواد باشه.مهم اینه که شادی افرینه.


سلام عزیزممممممممممممممممم فداتشم اره صبر میکنم
اره خیلی لذت بخشه ادم سرحال میشه
همیشه شادباشی و لبت خندون عزیززززززززززززززززززززم
آجی عارفه
20 شهریور 92 14:39
ناامید نشو توروخدا..
هنوز راهت که به پایان نرسیده الناز جونم....خیلی راه ها رو هنوز نرفتی...پس توکل کن به خدا با قدرت بیشتر از قبل ادامه بده قربونت برم


مرسی ابجی جونم فدای دل مهربونت بشم عزیزممممممممممممم