دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

مهمونی

1392/6/18 15:54
388 بازدید
اشتراک گذاری

درووووووووووووود

سلام سلام سلام

نی نی نازم چطوره؟نانازی فداتشم توشکم نمیدونم تودلمی یا باز فقط یه تاخیره جزیی هستش

فعلا که منتظرم ببینیم چی میشه

دیروز از خونه که میخواستیم بزنیم بیرون تلفن خونه زنگ زد متاسفانه چون عجله داشتم فقط شماره رو نگاه کردم و جواب ندادم شماره ی خونه ی عمو محمد بود

رفتم و توراه مسیج دادم به زن عمو پروینت که کاری داشتین زنگ زدین نتونستم جواب بدم...

جوابی نگرفتم عصری با لیلا برگشتیم خونه ی باباایرجم اونجا که رسیدم زنگ زدم پروین خانم گفت که میخواستن عصری بیان خونه ی ما و احتمالا شام هم بمونن معذرت خواهی کردم که نشد که بشه...

امروز صبح زنگ زدم به ماماعزیز و گفتم که برای شام منتظرم

رفتم برای خونه یکمی خرید کردم الانم که ساعت15:48هستش همه کارامو کردم منتظرم عمه لیلا و ماماعزیزو زن عمو پروین و پارسا پریسابیان شبم که اقایون تشریف میارن

انشالله که مشکلی پیش نمیاد و همه چی به خوبی و خوشی تموم میشه...

الانم تاحدودی آماده شدم

اما نه کامل میرم که به خودم برسم

این گلم تقدیم به مامانا و دوستای عــــــــــــــزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
18 شهریور 92 17:44
خوش بگذره عزیزم گل بسیار زیبای


امیدوارم که خوش بگذره
ولی متاسفانه زبونشون زهرداره
به هر حال رعایت مکنم
و به قول شما انشالله خوش بگذره
مرسی گلم برای شماست عزیزم
آجی عارفه
19 شهریور 92 10:21
گله خوشمله .....
رنگ لاکه هم نازه خیلی...
ایشالا به خوبی خوشی ...


انشالله عزیزممممممممممممممممممممم
امیر علی شیرین گندمگ
20 شهریور 92 1:21
سلام الناز جون خوبی خوشی سلامتی کم میام نت ولی به یادت هستم همیشه و دلم خیلیییییییی تنگ شده برات


سلام خانمی خوبیییییییییییییییییییییییییییی
مرسی عزیزم منم بد نیستم
خیلی دلم برات تنگ شده
خوب
امیر علی نازم چطوره؟
ببوسش عزیزم