دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

ای خدا

1392/6/18 15:44
499 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ناراحتم

شوشو امروز بعد دکتر من ماشین رو برد یه نگاهی بهش بندازن

شبم که عموم اینا اومدن خونه ی بابا ایرجم

طبق نوشته های قبلیم

الان که داشتیم میومدیم خونه مون البته یک سوم راه رو با عمو اینااومدیم بقیه شو با مهربان همسر دست به دست پیاده اومدیم

دم در خونه که رسیدیم دیدیم یه چن تا آقا دارن مبل و وسایل بزرگ خونه رو توماشین میذارن...

همسایه ی طبقه ی پایینمون _سیما و آرش_چن وقته کلا جدا از هم مونده بودن الانم آرش اومده وسایلشو جم کرده و داره از این خونه میره و همین امروز فرداست که کلا طلاق بگیرن

اه خدایا خودت به مبینارحم کن طفلی چطور بدون بابا یابدون مامانش میمونه؟عاقبتش چی میشه؟

خیلی سخته

خداجونم مواظب مبیناباش و به مامان و باباش هم کمی معرفت بده که زندگی دختر کوچولوشون رو تباه کردن

ضمنا منم برای سه شنبه از مرکز لیزر وقت گرفتم برای پوستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

غزاله
18 شهریور 92 1:43
چه بد
ایشالا هر چی خیره براشون اتفاق بیفته.


الهــــــــــــــــــــــی آمین
آجی عارفه
18 شهریور 92 8:57
طـــــــــــــــــلاق.....سرد ترین واژه برای یک خانواده... چیــــــــــزی که من دارم همینطور اطرافم میشنوم......
خدایا به همه کمک کن ....


ابجی عارفه بله متاسفانه جدیدا خیلی بیشتر شده الهی دیگه هرگز راجع به این مورد نشنوی و نبینی
خیلی سخته مخصوصا اگه یه نی نی داشته باشی
مامان فافا
18 شهریور 92 15:14
خیلی ناراحت شدم
خدا خودش حتما به مبینا رحم میکنه.
از خودت چه خبر؟
ما منتظر خبرای جدید هستیم



سلام مامانی
خوبین؟
دختر گلت رو ببوس از طرف من
الهی امین خدا به دادش برسه
ممنونمن سلامتی والله هیچی فعلا بلاتکلیفم نه pمیاد نه نی نی قعلا منتظرم
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 شهریور 92 18:01
وای چقد بد


بله متاسفانه خیلی بدههههههههههه
خورشید
19 شهریور 92 0:15
انشاا...... خدا اونا رو سر عقل بیاره تا قدر همدیگه رو بدونن


الهی امییییییییییییییین