دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نـــــــــــــازن مگه نه؟؟؟

1392/6/14 20:51
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان

الهی من فدات  بشم

بالاخره تموم شد...گریه

دیروز از قبل ظهر مامان و باباایرجم خونه مابودن تا الان یکم پیش که بابایی رسید خونه و منو و مامانم رو رسوند خونه باباییم و بعد خودشم با همکارش رفتن استخرنمیخواستم بیام خونه بابا ولی بابایی جون گفتن تنها نمونم پاشدم اماده شدم اومدیم خونه باباجونمقلب

بابایی جونتم که دیدم کلی ذوق کردم دلم خیلی براش تنگ شده بود

نازم نفسم هنوز به داشتنت و بودنت کنارم امیدوارم...

عزیزم اون بار که با عمه اینا و عموت اینا رفته بودیم بانه(عید فطر)یکی دوتا کادوی ریزه میزه خریدم که خودم عاشقشونم...

برات عکساشونم میذارم تا اگه خدایی نکرده شکستن لااقل عکساشون بمونه

 

 

عاشق اینم یه لحظه به چشم خورد به بابایی گفتم بخریمش اوردم گذاشتم رو پاتختی آخ که چقد برام عزیزن

و...

 

آخخخخخخخخخخخخخخخخ

عزیزم عکس کوچوولوی دیگم آپلود نمیشه بایددووباره عکس بگیرم بوس عزیزم فداتشم عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

nafise
14 شهریور 92 23:28



بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 شهریور 92 9:44
خیلی قشنگه مواظبش باش عزیزم الناز جونم از دست ما ناراحتی پیشمون دیگه نمیای


سلام عزیز دلم خوبین
نه خدانکنه چه حرفیه
قربونتون بشم
شرمنده یکم کمترمیام
غزاله
16 شهریور 92 2:15
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی نازن.مبارکتون باشه.


مــــــــــــــــــــــــــرسی عزیزم
فرزانه مامان علی اکبر
16 شهریور 92 14:29
الناز جووووووووونم خوبی عزیزم؟؟؟


سلام فرزانه جونممممممممممممممممممممممممممممم مرسی خوبم شماخوبییییییییییییییییییییییییییی
در چه حالییییییییییییییییییییییییییییییی
آجی عارفه
16 شهریور 92 14:43
چخده نازه مبارک.....
ینی نی نی دوقلو دوس داری؟؟؟


مرسی عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم
نمیدونم شاید ولی بهش فکر نکردم اصلا
fateme
16 شهریور 92 18:55
اره خيلي نازنمبارك باشه


مرسی عزیززززززززززززززززززززززززززززززززم