دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تنهایی...

1392/6/13 10:40
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز مامان 

عزیزم خیلی بهت احتیاج دارم اما اصلا ناامید نیستم میدونم به هرحال میای

یـــــــــــــــــــــــــعنی مجبــــــــــــــــــوری!!!!باید بــــــــــــیای

عزیز مامان دیشب نمیدونم چی شد یهو گردنم درد گرفت بابایی آورد پماد مالیدوماساژ داد و یه شال بست اما کامل خوب نشده..

یه خبر بدامروز باز بابایی ازمون دوره و تافردا عصر نمیبینمش

و اما یه خبر خوبمامان و باباییمو راضی کردم امروز بیان و شب خونه ما بمونن

بابایی نیس من باید میرفتم خونه بابا ایرج تا تنها نمونم ولی گفتم تنوع داشته باشیم این بار من خواستم که بیان و اینجابموننقلب

عزیزم احتمالا جمعه بریم صفــــــــــــــــــــاسیـــــــــــــتیدوستای بابا ایرج(عموافشین،عموشهسوار،داداش سجاد اینا بابا ایرج اینا و من و بابایی)مطمئنا خیلی خوش میگذره

ولی اونا یه سری خرید دارن میخوان برن بانه ولی بانه رفتن یه روزه که نمیچسبه چون عجله ای میریم و برمیگردیم ما میگیم بریم مهاباد یا کندوان تبریز...البته اگه بخوان برن بانه ما نیستیم چون نمیخوام باباییت خسته بشه راهش دوره و زمان کم مامانی الان یه چن دیقه دیگه مامانیم میرسه و بعدش باهم میریم آرایشگاپیش دوستم 

مامانی همین امروز وقتpهستش اصلا استرس ندارم که میای یا نه ولی خـــــــــــــــــــــــوب مامانی دله دیگه میخوادت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آجی عارفه
13 شهریور 92 12:45
افرین الناز جون....آفرین به این امیدواری...
اگه همین ایمان قلبیتو به اون چیزی که میخوای حفط کنی مطمئن باش بهش حتما حتما میرسی......
این قانون کائناته تو هرچی که بخوای اگه از ته دلت بخوایش و حتی یه ذره هم بد به دلت راه ندی بهش میرسی.....من بهش میگم قانون جذب هرچی من میخوام.....
مثلا من به خودم میگم من در آینده تو فلان جا خونه دارم و تو فلان دانشگاه درس میخونم و به همین ایمان دارم تقویتشم میکنم چون میدونم بهش میرسم چون من میخوام....

ابجی عارفه جونم افرین به اینهمه اراده و آگاهی
موفق باشی عزیزم اره منم امیدوارمو خدای خودمو بخاطراینهمه مهربونی شکرمیکنم
یاعلی ابجی جون