دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

روز دختر نداشته ام مبــــارک

1392/6/16 18:03
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

            خــــدایا یه دختر شیرین زبون هم نداریم که روزشو تبریک بگیم

 

 

 

 

خوشکل مامان سلام

اگه خداخواست و دختر خوشکل خودم شدی این روز قشنگ رو بهت تبریک میگم

                                            

مامانی شب پنجشنبه کلی برات نوشتم....آخر سر یهو اعتبار وایمکسم تموم شد و منم عصبانی شدم و کلا لپ تاپ رو خاموش کردم و خوابیدم

فداتشم عزیزم امروز 3 روز از وقتم میگذره و خبری نیس...

الکی امیدوار نیستم البته ناامیدم نیستما اما چون مطمئن نیستم تو توی دلمی برای همین ذوق نمیکنم انشالله باشه برای وقتی که مطمئن شدم تو وجودمی

مامانی دیروز بابا ایرج اینا و داداش سجاداینا و دوتا از دوستای بابا ایرج اینا صبح ساعت6حرکت کردن سمت بانه

من اولش نمیخواستم بریم اما اخرسر یهو دلم خواست که ماهم بریم ولی چون برای یه روز میرفتن و بابایی هم همیشه تومسافرته بابایی گفت اگه بریم خیلی خسته میشیم

از اونجایی هم که من خیلی حرف گوش کنم حرف بابایی رو قبول کردم البته بعد یکمی اخم

عوضش بابایی و بنده هم رفتیم مهاباد البته به اتفاق عمو محمدت اینا و ماما عزیزت،12حرکت کردیم ویه ساعت و نیم توراه بودیم...خوش گذشت قربونش برم بابایی کلی خرید کرد برای خودش مبارکش باشه

وساعت8.30_9بود راه افتادیم سمت ارومیه...

بگـــــــــــــــــــذریم

مامانی امروز با بابایی میریم براخونه خرید کنیم واینکه شاید دکترپوست منم رفتیم الان بابایی خوابه و تا6تا6.30 میذارم که بخوابه بعدش بیدارباش میدم که بریم...

عزیزم ای کاش میشد این ماه میومدی تودلم اخه اول و آخر همه حرفام به تو ختم میشه

نفسم اگه میدونستی مامانی چی تودلش میگذره،چقدردلش برای تو تنگه مطمئن باش خیلی زود دل از آسمونا میکندی...

                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خورشید
16 شهریور 92 18:51
سلام الناز جون خوب برو یک تست بزار شاید تو هم خوش خبر باشی اگه 3 روز گذشته خوب جواب میده دیگه و تکلیفت روشن میشه

با آرزو بهترین هابرای شما


سلام عزیزم خوبی
روبه راهی؟
والله راستیتش حسش نیس
همش تست زدم منفی گرفتم
نیمخوام بذار همینطوری چن رور بیخیال بگذره ببینیم چی میشه
غزاله
16 شهریور 92 19:13
روزت مبارک همیشه دختر خونواده.
تو هم دختردار میشی و بهش تبریک میگی این دیگه غصه نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم مرسی خانمییییییییییییییییییییییی
انشالله
چشم غصه نمیخورم عزیزززززززززززززززززم
خورشید
16 شهریور 92 22:48
درکت میکنم منم خودم انقدر جواب منفی شنیده بودم میترسیدم برم آزمایش بدم اما اگه وقتش منظمه یک تست بزار و اگر هم نیست حتما صبر کن

ایشاا....... خوش خبر باشی

الناز جونم


سلام گلم
اره عزیزم یکم سخته باز تست بزنم منفی باشه بیشتر داغون میشم اما این ماه کلا فرق داره همیشه خود خوری میکردم که اگه نباشم چی میشه...
اما این بار کاملا بی تفاوتم و خداروشکر میکنم
لابد مصلحت نیس
13هم باید پ میشدم که نشدم امروزم 17همه
ببینیم چی میشه
توکل برخدا
موفق باشی دوستممممم خیلی مواظب خودت باش
خاله الهام
17 شهریور 92 8:21
سلام الناز جونم خوبي؟؟
عزيزم ان شالله كه خبرهاي خوبي باشه
عزيزم روز خودت هم مبارك باشه دختر ديروز

سلام خاله جونننننننننننننننننن
خوبی شماخوبیییییییییییییییی؟
مرسی گلم روزشماهم مبارک ممنونم
آجی عارفه
17 شهریور 92 10:51
سلام............................
روز دخمر نداشتت مبارک عسیسم.....
منم روزم موبارک


عزیزم مرسیییییییییییییییی
فداتشم
روزت مبارک خانمییییییییییییییییییییییییییییییییییییی