دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

عقب افتاد...

1392/5/17 15:17
448 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم شــــلام

عزیزم نمیدونم تاآخر شب عید فطر اعلام میشه یانه

ولی خوب احتمالش هست

همین الانم تلویزیون هم اعلام کرد که اگه پنجشنبه یعنی فردا عید باشه شنبه تعطیل نیست

خوب چرا اخه قبلا که میگفتن تعطیله

عجـــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــا

حالا ببینیم چی میشه اگه فردا تعطیل بود صبح حرکت میکنیم نه که میمونه برای عصر...

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آجی عارفه
17 مرداد 92 0:13
عه چه حیف من تو سایت خبر آنلاین خوندم ماهو دیدن اما تلویزیون گفت ندیدن....


اره عزیزم نشد
پنجشنبه تعطیل میشد عوضش از اون ور تعطیلی شنبه لغو میشد
قاطی پاتی شده
fateme
17 مرداد 92 1:10
fardam hast


بله
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مرداد 92 5:30
ایشالاه به سلامتی
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 15:29
دلها همه بهاران شد از شمیم باران
مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران
پیشاپیش عیدتون مبارک گلم


مامان جون سلام
مرسی از پیام زیبات عزیزم
عید شماهم مبارک پیشاپیش
آیدا
20 مرداد 92 12:14
سلام النازجان. خداراشکر که بهتری. خیلی خوشحال شدم که خوب شدی. امیدوارم نتیجه بگیری. من ماه رمضان دارو نمیخوردم تا بتونم روزه هامو بگیرم اما از امروز باز متفورمین لعنتی را شروع کردم. راستی حاضرم تا ارومیه بیام پیش این آقای شفیع پور اما درمانهای مرکز ناباروری اصفهان را انجام ندم!!!


ُلام عزیززززززززززززززم خوبی ایدا جان
مرسی فداتشم
اره خیلی حالم خوبه و کاملا سرحال و امیدوار
عزیزم انجام بده انشالله حتما جواب میگیری
ارومیه هم بیای من در خدمتتم
خیلی مواظب باش من به این نتیجه رسیدم اول باید خودم شاد و سرحال و سالم باشم بعد نی نی بیاد
عزیزم میبوسمت
هدیه گلی
20 مرداد 92 20:02
سلام خداروشکر عزیزم که خوبی . مطمین باش هر چی زودتر نتیجه میگیری . چون استرس نداشتن خیلی تاثیر داره . مواظب خودت باش ایشاله تو این ماهها بیای و خبر سه نفره شدنتو بدی . خوشحال میشیم بشنویم به هدیه گلی هم سر بزن


سلام عزیز دلم
مرسی فداتشم دختر گلت چطوره عوض من حتما ببوسش
اره عزیزم دیگه کلا بیخیالم کلی روحیم توپ شده
الهی امین انشالله عزیزمممم
خوشبخت و موقفق وشاداب باشی همیششششششششششششششششششششه
فرزانه مامان علی اکبر
20 مرداد 92 20:42
سلام الناز جونم انشالله سفر خوبی داشته باشی انشالله این ماه خبر خوب اومدن نینی رو هم به ما بدی الناز جون چرا پیش ما نمیای


سلام عززیزم
خوبی
فداتشم علی اکبر عزیزززززززززززززمون چطوره؟؟
خیلی مواظب خودت و نی نی نازت باش و امیدوارم سالم و صالح بیاریش
الهی امین عزیزم دعام کن چون روحیم خیلی خوبه و امیدوارم
عزیزم میام و حتما هم میام
بابائی پویان
23 مرداد 92 16:01
سلام به به آبجی الناز امیدوارم که حات خوب باشه نمازروهاتم قبول باشه من که شبهای قدر واستون کلی دعا کردم امیدوارم که ایشلا هرچه زودتر دعاهام مستجاب بشه تا شرمنده نشم آرزوی بهترینهارو واستون دارم


سلام داداشی خوبین
ممنونم طاعات شماهم قبول انشالله که خوب هستین و نی نی نازتون صحیح وسالم کنار مامان بابای گلش خویش میکنه
بابایی خیلی بزرگوارین خیــــــــــــــــــلی
ممنونم انشالله که دعاهاتون تاثیرداره و منم لیاقتشو داشته باشم و خدا لایقم بدونه برای مادری
ممنونم بزرگوار
بابائی پویان
23 مرداد 92 16:04
در ضمن آهنگ وبتون خیلی قشنگه من که نتونسم واسه وبه پویان جونم آهنگ بذارم اگه تونستین راهنمائیم کنید ممنونتون میشم


مرسی بابایی والله برای منم یکی دیگه تنظیمش کرد برای اولین بار
میگردم نتیجه گرفتم حتما پیام میدم
چـــــــــــــــــشم
آجی عارفه
24 مرداد 92 0:33
سلام الی جون کجایی بابا دلم برات تنگ شده...


سلاااااااااااااااااام ابجی جووووووووووون خوبییییییییییی
؟؟؟؟؟؟؟فداتشم منم دلم برات تنگ شده
والله پریروز یه پست نوشتم ارسالش نکردم حالا هم هرکاری کردم ار سال نشدفداتشم دوست دارم داداشی خوبه