دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

5روز ناقــــابل!!!

1392/5/16 16:06
259 بازدید
اشتراک گذاری

درود عزیزان

سلام نفسم گل پسرم....

عزیزم میگم چرا گفتم گل پسرم....

                                

نفسم دیروز با باباجون رفتیم پیش اقای شفیع پور...

مث همیشه خوش برخورد و تو دل برو تشریف داشتن

چن تاسوال کردن که دیگه دردی نداری و حالت اضطراب  نداری و دپرس نیستی و این سوالات که خداروشکر واقعا همشون برطرف شدن و حالم خوب شده

اخر سرم یه پودری تویه بسته ی کوچیک بود دادن و گفتن که باعسل ترکیب کنم و شیافشون کنم تاپنج روز منم خوشحال ازاینکه دیگه جوشوندنی و خوردنی نداشتم و راضی از گفته های اقای شفیع پور که گفتن تو هیچ مشکلی نداری و راحت میتونی بارداریشی 2تا6ماه نهایتاوقت میبره و اگه تو این دوماه اول حامله شی حتما نی نی تون پسره

                                      


خدایا راضیم به رضات

عزیزم توچه دختر باشی چه پسر برای من وبابایی بسیار عزیزی مطمئن باش برات جونمونم میدیم نفسم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان خانومی
16 مرداد 92 17:54
سلام
انشاا... به امید خدا
منم میشم خاله گل پسر ابجیم
ای جووووووونم الناز چقد رویاییه


سلام عزیزم
الهی امین و انشالله شما زودتر خبر خوشه رو بدین
الهی امین
اره عزیزم
امید به خدا داشته باشیم حله
خاله الهام
16 مرداد 92 18:16
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک


خاله الهام جونم مرسی عزیزززززززززززززززززززززززززززززززم
عید شماهم مبارک عزیزم
خاله الهام
16 مرداد 92 18:17
الناز جونم خيلي خيلي خبر خوبي بود
واقعا برات خوشحالم گلم
الهي ني ني هر چي باشه سالم باشه


زنده باشی خاله جونم مرسی فداتشم موفق و شاد و خندون باشی عزیزم
آجی عارفه
17 مرداد 92 0:12
ایول چه گل پسر په گل دختر فقط سالم.....قربونشون.....


فداتشم عزیززززززززززززززم اره فقط سالم
fateme
17 مرداد 92 1:11
be nazare man dokhtare


االهی خدا از دهنت بشنوه مرسی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مرداد 92 5:27
عزیزم خیلی خوشحالم که حالتون بهتره ایشالاه به زودی باخبرهای خوش


الهــــــــــــــــــــــــــی آمین
maman shami
17 مرداد 92 12:11
slm. che webloge ghashangi darin omidvaram khoda harche zoodtar shoma ro be arezootoon beresoone.


سلام دوست عزیزم
مرسی گلم چشاتون قشنگ میبینه
شما وبلاگ ندارین نه؟
سارا
21 مرداد 92 12:38
سلام عزیزم
خدا رو شکر
هرچی خیره
ما هم دعا میکنیم


سلام خانم گلللللللللل
خوبی عزیزم
نی نی نازت خوبه؟عوض من ببوسش عزیزم
مرسی فداتشم دعام کن اره مطمئنم دعاهای شمادوستای گلم تاثیر داره