دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1391/12/25 17:45
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جوووووونم نفسم عشقم بااینکه نیستی ولی من دارم برات میمیرم چه دنیاییه

مامانی امروز یه عکسی از پی سی خونه بابا ایرج پیداکردم که مال اواسط سال 90 هستش سد ارس این

کوچولو که میبینی بغلمه آقا پارسا خوشکله ست که من یه دنیا دوسش دارم پسرعموته مامانی از وقتی با

باباییت ازدواج کردم دیگه هیچ بچه ای رو قد پارسا دوس نداشتم خیلی شیرین زبونه اولش که منو دید البته

بعد عروسیمون بهم میگفت ززی(زن عمو) یکم که بزرگتر شد درست همین وقتا که الان تو عکس هست تازه

ززی گفتن رو ترک کرده بود میگفت زنمو  ولی قربونش برم حالا دیگه بزرگ شده و میگه زن عمومامانی انشالله یه روزی برسه که تورو بغلم بگیرم وای کاش امسال بودی وقتی از جلو مغازه های سیسمونی رد میشم میگم ای خدا پس من کی میام برا نی ن ی خوشکلم سیسمونی میخرم بیشتراز همه چی اون لباسای رنگین با طرح حای کارتونیش دیوونم میکنه  اخ مامان جان اگه خیلی منتظرمون بذاری بابات برا دکتر بهتری وقت میگیره و میرم باز دوبراه الکی قرص و دارو در حالیکه هیچ کدوم هیچ مشکلی نداشیتم نمیدونم چیکارکنم تادیروز که درس میخوندم راحت بودم بهونه داشتم ولی حالا که همه میگن بیکاری دیگه بذار یه نی نی بیاد چی باید بگم؟خدایا حاجت همه رو روا کن و کسایی که مث من ارزوی نی نی سالم رو دارن یه نی نی خوشکل و سالم بمون بده یا خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
25 اسفند 91 18:14
خانمی دکترتو زیاد عوض نکن پیش یه دکتر خوب برو همونو ادامه بده ...
من پسرم و از دست دادم ...
سر امیرعباس که بعد 1 سال خدا بهم داد همش دکتر عوض میکردم 4 ماه پیش یه دکتر رفتم جواب داد بماند که بعد تولد فرشته شد ... الان هم 4 ماه باز منتظرم.... من شمال زندگی میکنم نمیدونم تو شهر شماهم دکتر خوب هست یا نه اما تهران دکتر خوب زیاد میشناسم


سلام خانمی گل
وبلاگتو دیدم خدا انشالله یه نی نی نازبهت میده و جای همه ی نداشته هاتو پرمیکنه
اره یکی دوبار چن مدت قبل دکتررفتم و از سلامت جفتمون هم شوهرم هم خودم مطمئن شدیم وحالا دیگه خیالم راحته و دیگه سپردم دست خداهروقت خودش صلاح بدونه و لیاقتشو داشته باشیم برامون یه نی نی میفرسته
اره عزیزم ارومیه هم دکترای خیلی قابلی داره مرسی عزیزم از همدردیت خوش باشی نازم
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
25 اسفند 91 22:21
سلام الناز جون غصه نخور عزیزم خدای ما اینقدر بزرگ و مهربون هستش که ی نی نی فسقل بهت بده
عزیز دلم لینکیدمت ممنون میشم به ما هم سر بزنی
امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم
راستی گلم کجازندگی میکنید
منم 4 سال بچه دار نشدم بعد خدا این فسقلو بهم داد بیا ببینش

سلام خانمی فداتشم نی نی ت خیلی نازه بووس منم به خدامون اعتقاد و ایمان دارم و ازش غافل نمیشم مرسی من چطور میتونم لینک کنم راستش زیاد واردنیستم تو کارای نی نی وبلاگ من ارومیه هستم شماکجا؟
مامان الینا
19 فروردین 92 20:50
راستی مگه شما زن دایی نیستی ؟؟؟


عزیزم من فقط زن عمو هستم
داداشم نی نی نداره هنوز پارسال ازدواج کرده اسم زن داداشمم النازه
فقط همسرم برادر زاده داره و خواهر شوهرمم هنوز بچه نداره خخخخخخخ کلا بچه نداریم
مامان الینا
19 فروردین 92 20:52
اشتباه شد عزیزم !عمو رو عمه خوندم !
مامی امیرین
20 فروردین 92 11:34
سلام عزیزم.
دکتر عوض کردن خوب نیست..باید یه دکتر خوب پیدا کنیو فقط پیش اون بری...
اگه مشکلی ندارین که امیدت به خدا باشه ..فقط استرس مانع از تشکیل جنین میشه.اگه فکرت راحت باشه تاثیر خوبی داره.

سلام خانمی
خوبین؟سال نوتون مبارک
بله حق باشماست همبین کارومیکنم خیلی وقته یعنی 2-3ماهی میشه که کلا دکتر نمیرم چون وقتی شنیدم دکتر از نتایج ازمایشات من و همسرم رضایت داره گفتم وقتی م شکلی ینس برای چی دکتربرم خدا خودش بخواد حل میشه
مرسی عزیزم سعیس میکنم استرس رو هم از خودم دور کنم خدا ازتون راضی باشه و ÷سرای خوشکلتون رو براتون نگه داره
یاحق