دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1391/12/16 16:45
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسسسسسس خیالی مامان کجایی که خبری ازت نیست و من انقد از دوریت احساس تنهایی میکنم مامانی امروز جمعست تازه نهارخوردیم با بابایی رو عمو احدت رو عمل کردن یه هفته ای میشه چن روز بود اونجا میرفتم و می اومدم مامانی چیزی تاعید نوروز نمونده من زیاد کار ندارم و خونه تکونی خاصی نمیکنم ولی عوضش میرم به مامان بزرگات کمک میکنم کمی از خریدامو کردم امروزم میریم با بابایی یکم بگریدم و خریدامون رو بکنیم وبرا عمه لیلا کادوی عید بخریم مامان جون الهی روزی برسه که سه تایی بریم برا خرید و برات لباسای رنگی بخرم فدای نی نی نازم بشم که انقد مامانیشو منتظر گذاشته ولی مامانی بابایی یه جورایی همیشه کنارمه و نذاشته چیزی اذیتم کنه باباییت یه دونست عاشقشم خوشحالم که تنها فکرم فقط اومدن توست و فکردیگه ای اذیتم نمیکنه مامانی جونم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدپارسا
12 اسفند 91 13:21
همه چیز گاه اگر کمی تیره می نماید ... باز روشن می شود زود، تنها فراموش مکن این حقیقتی است: بارانی باید٬ تا که رنگین کمانی برآید و لیموهایی ترش ، تا که شربتی گوارا فراهم شود و گاه روزهایی در زحمت، تا که از ما، انسان هایی تواناتر بسازد؛ خورشید دوباره خواهد درخشید، خیلی زود و تو خواهی دید ...
مامان محمدپارسا
12 اسفند 91 13:21
رحمت خداوند ممکن است تاخیر داشته باشد ، اما حتمی است . . .
فرناز/ مامان ریحانه
12 اسفند 91 13:50
ایشاا... صاحب یه نی نی سالم و توپول موپول بشی عزیزم [h
سلام مامان ریحانه جووون ناز مرسی عزیزم خیلی جمله ت قشنگ ودلنشین بود خدا انشالله شمارو برای دختر قشنگتون نگه داره مرسی خانمی
مامان محمدرهام جون
18 اسفند 91 16:25
خیلیییییییییییییی به دلم نشست ان شالله اون روزیکه آرزوشو داری خیلیییییییییییییی زود میرسه


سلام
خوب هستین؟
مرسی عزیزم نی نی تون خیلی نازه خدا براتون نگهش داره و سایه ماروهم ازسرش کم نکنه موفق باشین
نانا و نینی جون
20 اسفند 91 19:16
سلام ابجی نازم
یه فانوس تو دستمه
ولی نیازمند دعام
پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم
دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی


سلام خانمی عزیزم خوبی؟
وبلاگتو خوندم امیدوارم خدا یه نی نی خوشکل و ناز وسالم بهت بده و بااومدنش مامانی و بابا به این خوبی رو شاد کنه منم مث شمام حسرت نی نی میکشم بیشترازخودم شوهرم ولی خوب هنوز دوسال نشده و مث اینکه من زیاد عجله دارم خدا بزرگه برای ماهم فکری میکنه یاحق
نانا و نینی جون
22 اسفند 91 11:59
بیا تو نینی گپ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سارا نمکدون
22 اسفند 91 17:49
سلام عزیزممممم
ایشالا زود زود یه نی نی بیاد که نزاره بخوابی...
وای چقدر سخته ویار و کمردرد و دل درد.......


سلااااااااام خانمی
خوبیییییییییین؟به به به سلامتی انشالله که قدم نورسیده مبارک عزیزم امیدوارم سارا جووون یه دختر خوشکل و ناز و البته سالم و سلامت باشه برای مامان و باباش.برای منم دعا کنین مرسیییییییی