دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1391/12/6 17:56
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی فداتشم امروز چن وقتی میشه که بی بهانه میام و اگه هیچیم ننویسم ولی وبلاگ نی نی های دیگه رو میخونم و بیشتر عکساشون رو میبینم

همین الان دارم یه آهنگ از جواد یساری گوش میکنم از بچگی این اهنگو دوس داشتم و هنوزم باهاش اروم میگیرم  و هنوزم که هنوزه برام تازگی داره و اشک تو چشام جمع میشه برات مینویسم تا شاید توام ازش  لذت ببری بوس مامانیقلب

بچه ها بچه ها شیرینی زندگی ان همه غنچه های باغ آشتی ان

اونارو از روی شاخه نچینین

بچه ها بچه ها شادی رو خیلی دوس دارن گل کینه رو دلا نمیکارن 

اونارو نخواین که غمگین ببینین

زندگی هرلحظه پیچ و خم داره شادی داره غصه داره غم داره

اینارو از چشم اونها نبینین

اگه آشتی اگه قهر اگه نوشه اگه زهر

همه اینها جزیی از زندگین

وقت شادی یا صفا وقت غصه ها گذشت اینا رمز و راز پایندگین

بچه ها آینه ی زندگین

همه ی دنیای بچه مامان و باباشه     شادی مامان و بابا دعای شبهاشه

شما که این زندگی رو هدیه کردین به اونا     سایه ی مهرشما روشنی فرداشه

زندگی هرلحظه پیچ و خم داره شادی داره غصه داره غم داره

اینهارو از چشم اونها نبینین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
6 اسفند 91 21:15
سلام دوستم انشالله به حق حضرت علی اصغر به زودی دامنت سبز بشه و یه نی نی سالم و خوشگل خدا بهت بده فقط غصه نخور و امیدوار باش گلم

آمین


ْسلاااااااااااام مرسی عزیزم خدا انشالله نی نی تو برات نگه داره و بزرگ شدنشو هر روز ببینی و لذت ببری یا حق
مهسا مامان صدرا جونی
20 فروردین 92 8:58
عزیزم نکن این کارو با خودت.بخدا اشکم در اومد.



ببین خواهر شوهر من بعد 15سال باردار شد.

پس همیشه باید امیدوار بود.

مطمئنم به زودی مامان میشی




سلام مهساجوووووونم خوبین؟جدی از ارومیه هستین؟چه خوب

راستی هرچی web رو میزنم نمیره تو وبلاگت

ایدی یاهو اگه دارین اددم کنین

elenaz.nanaz ایدیمه

کجای ارومیه هستین؟ چن سالتونه خیلی خوشحالم شما جز 3-2 از دوستامین که اهل ارومیه ان



عزیزم منم سال 92 ازدواج کردم خرداد سال 90