دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1391/12/25 17:56
205 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولی مامان سلام قربونت برم

مامانی دیگه چیزی به عید نوروز نمونده وامسالم من و باباتنهاییم و خبری ازشمانیس نفسم بابایی ازامروز که جمعه س تا 13فروردین تعطیله و همش کنار مامانی هستش نمیدونی که چقدرخوشحالم از بعدظهرنشستم و همش تو نی نی وبلاگم و یه دوست خیلی خوب هم پیدا کردم مامانی حسام و حسین که همشهری خوبمم هست نمیدونمی دوقلوها چقدرنازن ای کاش روزی برسه که منم عکسای شماروبذارم و کلی برات بنویسم خدایاااااااا توکه انقدبزرگی و انقدمهربون نذار زیاد و بیشترازاین منتظربمونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
25 اسفند 91 18:10
سلام عزیزم ... انشالله خدای مهربون به زودی بهت بچه های سالم و صالح بده