دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

لحظه ی موعود

1392/5/4 20:39
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم خوبی نفسم

نی نی که میدونم همین نزدیکی هستی و زیاد طول نمیکشه که میپری تو بغلم

امروزم تموم شد 16 روز از رمضان سپری شد و من همچنان دستام به سمت آسمونا بلنده و همش تورو از خدای آسمونا وزمینا سالم و صالح میخوام  عزیزم نفس مامانی بازم الان دعا کردم اذان تهران تمام شد و چن دیقه ای بیشتر نمونده تا اذان ارومیه همش تودلمی مامان جان

بابایی هم ساعت7:30رسیده خونمون زنگید گفت خانمی من میرم دوش بگیرم زنگ زدی جواب ندادم نگران نباش  منم گفتم باشه عزیزم مواظب خودت باش...

الانم که یه ربع به 9 هستش رفته پیش بابا ایرجم و تاافطار میان

افطار داداش سجاد و زن داییت النازم اینجان  ظهری رفتم مامان جمیله(مادربزرگ) مامان بابا ایرج رو رفتم از خونشون آوردم اینجا خونه باباایرج

نصف شام امشب به عهده ی من بود سوپ سفید قارچ  درست کردم  بووووووووس مــــــــــــــــــامانماچ

الان دیگه یکی یکی میرسن بیشتر از همه منتظر عزیز دلم بابایی جونت هستم فداش بشم من

                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آبجی عارفه
4 مرداد 92 2:45
انشاالله خوش بگذره آجی



فدای تو عزیززززززززززم
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مرداد 92 2:58
چشمت روشن عزیزم همیشه سالم و سلامت باشید


ممنونم و همچنین کلم
fateme
4 مرداد 92 13:02
خيلي ماه رمضون زودگذشت خيلييييمخصوصاالان كه روزه اولي بودمعزيزم درموردوبلاگ اصن دوست ندارم چون ازسال89مينوشتم اماهك شدورمزوبدست اوردن ورفتن پاكش كردنالبته توني ني وبلاگ اينطوري نيست برامن بلاگفابودراستي بهتون بگم الي ناراحت نميشي؟؟


نه عزیزمممممممممممم راحت باش

مامان خانومی
4 مرداد 92 16:34
سلام
کجا رفتی؟
هااااااااااااااااااااااان الناز؟
منم میرم افطار بذارم
بوسسسسسسسسسسسسسس



سلام ببخش گفتم که کار دارم و بعد بای دادم بهت
شرمنده
عاطفه
4 مرداد 92 18:23
الناز جون این دستور پخت سوپ سفید چجوریه عزیزم.....؟؟؟؟خوشمزس؟؟؟


سلام عاطفه جون
اره عزیزم خیلی خوشمزه ست
بذار بگم
4-5 لیوان شیر
1لیوان قارچ خرد شده ی از قبل پخت شده
پیاز متوسط
کره پاستوریزه
مگی1-2 عدید (گالینابلانکا)
جو گخته شده و هویح پخته شده و جعفری
خامه یه قوطی (دروغ کاسه همش میزنیم تا بازبشه)

پیاز رنده شده رو با کره سرخ میکنیم البته باید طلایی شه نه زیاد
بعد جو و هویج پخته شده رو اضافه میکنیم و قارج
مگی رو پودرش میکنیم داخل قابلمه
شیر رو اضافه میکنیم
یه جوشی که خورد خامه رو اضافه میکنیم و کمی هنم جعفری داخل میریزیم
خوشمزه میشه من قبلا علاه ای نداشتم اما جدیدا عاشقش شدم
شیر
مامان محمد طه سرباز كوچك اقا
4 مرداد 92 20:40
سلام همشهري /با اجازه لينكتون ميكنم/التماس دعا


ُسلاااااااااااااام
وای همشهرییییییییییییی
باافتخار عزیزم
التماس دعا
خاله الهام
6 مرداد 92 17:59
الناز جونم اول ببخشيد كه دير اومدم آخه دارم برا آرتميس كوچولو راي جمع ميكنم دوم : يه خواهش خيلي بزرگ عزيزم ميشه لطفا اگه باز هم موبايل دم دستت بود با هاش راي بدي ميدوني كه با هر خط ميشه يه بار راي داد لطفا اگه تونستي به اطرا فيانت هم بگو واقعا ممنون ميشم