دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

من دلم روشنه...

1392/5/3 0:54
244 بازدید
اشتراک گذاری

خداوند به سه طریق به دعاها جواب میدهد:

او می گوید آری وآنچه که میخواهی به تو می دهد

او می گوید نه و چیز بهتری به تو می دهد

او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد

 

خداجونم من ایمان دارم به عظمتت،کرمت به مهربونیت،صبرت

من میدونم هوامو داری و دلمو نمیشکنی و بعد این یه مدت کوچولو 

زودی جوابمو میدی تو خــــــــــــدای بزرگ منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانومی
3 مرداد 92 14:33
سلام
الناز جونم خوبی؟
عیب نداره داداشته دیگه
اخه خانوم خیلی یرین میشه
از شوهرای خودمون در نظر بگیریم
عزیزم جوشوندنی های میخوردی بی تربیت
عزیزم
یه پست جدید نوشتم ببین تو خواب چی دیدم.
دلم گرفته با این اهنگ وبت


سلام فداتشم مرسی توخوبی؟خبری نیس ازت
اره میدونم همینطوره اما حس میکنم حتی خواهرای خانمش انقد شیرینه که من هیچ مامان بابامم یاد نمیکنه به جهنم بخییال
دیروز نششد امروز میخورم
دیدم عزیزم پستت رو خوندم وبلاگت رو شیرین بودخوابت انشالله یه نی نی میاد زود زود عزیزم
محبوبه مامان ترنم
4 مرداد 92 14:50
ایشااله که پاداش صبرت بهترین فرشته خدا باشه که همین روزها میاد توی دلت.


انشالله عزیززززززززززززززم
همچنین حاجت روا شی گلمممممممممم