دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

قسمت همه مون بشه...

1392/5/3 0:46
242 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم گاهی این عکسارو که میبینم بغضم میگیره گریه

یعنی وقت پیری وقتی که هیچ کس برات نمی مونه همسرم برام میمونه و مثل الان باعث آرامشم میشه؟من یه دیوونم همش توهم دارم یه وقتایی باخودم میگم من که مردم و دستم از این دنیا کوتاه شد همسرم چطور میمونه هرچند نهایتش یه زن دیگه میگیرن ولی میخوام بدونم چه حسی بهش خواهد داشت ؟قد من بهش علاقمندمیشه؟همیشه یه علامت سوال بزرگ تو کلمه

خدایاهیچ زنی رو بدون شوهر نذار چون بعد ازدواج مامان و بابا جای خود دارن بچه ها هم همینطور اما هیشکی نمیتونه مث همسر آدمو تسکین بده

خدایا بابای نی نی نداشتمو برام نگه دار عاشقشم

همسرم لحظه شماری میکنم تافردا ببینمتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
3 مرداد 92 11:34
عشقتون پایدار عزیزم


ممنونم و همچنین عزیززززززززززززززم
fateme
3 مرداد 92 14:20
akhey azizam in lahze haye entar kheili shakhto dir migzare.azizam man web nadaram


سلام فاطمه جوووووووون
وب بساز یه دونه تا بیشتر در ارتباط باشیم
اره ولی خوب دیگه 15 روز مونده کاریش نمیشه کرد
مامان خانومی
10 مرداد 92 0:45
جیگر جیگر قند عسلم قلبونت برم ابجی ناز نکن قهر نکن فدات بشم


قهرنیستم عزیز م