دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1391/11/24 19:20
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم مامانی چند وقتی هست که دیگه دل و دماغ نوشتن رو اصلا ندارم فقط گاهی وقتا میام و با حسرت نی نی هارومیبینم ومیرم

نانازم  دکتر خیلی وقت پیش برام عکس رنگی نوشته بودامروز رفتم برا عکس رنگی خیلی استرس داشتم خلاصه وقتش رسید و امروز بعد ظهر با خاله ژیلا(بهترین دوست مامانی)رفتیم برا عکس رنگی وای حالم خیلی بد بود درد داشت ولی نه تا اون اندازه که ادم نتونه تحمل کنه ...همین تو ارومیه خیام شمالی آزماِشگاه مهرداد یکانی رفتم ...قربونش برم یه خانم مهربونی بود که ادم اصلا موذب نمیشد و خجالت نمیکشید خلاصه به هرسختی که بود تموم شد ولی حالم زیاد خوب نبود رسیدم خونه بابایی هم تازه رسیده بود ...مامانی خداروشکرهیچ مشکلی نداشتم و همه چی کاملا طبیعی بود خوشحال شدم که لااقل از این جهتم خیالم راحت شده بود...باباهم که هیچ مشکلی نداره و میتونیم تو رو داشته باشیم فقط قربونت برم نمیدونم چرا انقد نازمیکنی...ناز کن که نازت خریدار داره

دوست دارم نفسم من و بابایی داریم برا اومدنت لحظه شماری میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دوقلوها(حسین_حسام)
29 بهمن 91 13:32
سلام عزیز دلم الهی من دورت بگردم مامانی نگران تباش انشا...به زودی مامان میشی الهی فدات بشم من


م
سلااااااااااام مرسی مامان جووووووووووووووووونم فداتشم خیلی دوست دارم مواظب خودت باش
مامان سویل واراز
1 اسفند 91 17:53
سلام عزیزم خدا رو هزار مرتبه شکر سالمی پس اومدن کوچولو نزدیکه تا اومدن کوچولو بیا به این وبلاگ سرتو با اینا گرم کن واسه اومدنش یکم چیزای جدید واسش درست کن
http://donyayezanane1364.niniweblog.com/


سلام عزیزم مرسیییییییییییییییی کارتون واقعا عالیه موفق باشید خیلی لذت بردم
مرضیه مامان آرامیس
5 اسفند 91 20:13
خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم
پس حتماً نی نیت متولد نیمه دوم سال 92 سال مار میشه[


سلام خانمی خوبین؟برا من که هنوز اتفاقی نیفتاده هنوز که خبری نشده ...
آوا
7 اسفند 91 15:47
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه