دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1391/11/2 21:42
226 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی باز که ناامیدشدم

دیگه تا کی؟تاچه حد؟

الان از دکتررسیدیم اونجا چند تا خانم  بیشتر امیدوارم کردن گفتن حتماحامله ای رفتم رو تخت سونوگرافی کرد  همش منتظربودم بگه مبارکه مامان شدی

دیدم نه اصلا خانم دکتر دهنشم بازنکرد بعد رفتم پیشش گفت النازخانم مشکلی نداری گفتم حامله نیستم؟گفت چیزی نشون نداد ولی مشکلی هم نداری مثلا کیست و اینانداری

فردا باید برم ازمایش ببینم چی میشه نمیدونم خداجونم خیلی امیدوار بودم دیگهنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
6 بهمن 91 13:37
انشاا.. زودی خبر مامان شدنت رو بشنویم


مرسی خانمی انشالله که شماهم همین خبر رو به زودی بدین من و شما تقریبا تو یک دوره هستیم
خواستین یاهومو ادد کنین

elenaz.nanaz
مامان سمی
11 بهمن 91 18:28
نا امید نشو عزیزم.حتما به همین زودیا مامان میشی.تبریک میگم به این احساس پاکت. من و سید کوچولوم دعات می کنیم
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
15 بهمن 91 22:43
سلام عزيزم انشالله به زودي زود مامان ميشي


سلام قربونت بشم مرسی عزیزم خدا هرچی بخواد همون میشه لیاقتشو داشته باشیم از خدامه.نی نی ت خیلی نازه شال قرمزش لباس عروسش خیلی جیگره مواظب پسرقشنگت باش خانمی