دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

روز پدر مبارک...

1392/4/15 11:47
210 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم روزت مبارک درسته هنوز نی نی نداری که بهت این روز رو تبریک بگه ولی من فعلا نی نی توام

 

 

همسرعزیزم بابای نی نی آیندمون عاشقتم تاآخردنیاباهاتم

بخاطرصبوری وحوصله ای که درمقابل بدخلقی هام داشتی

بخاطر حمایت همه جانبه ات

بخاطرمهربونی هات

بخاطردل بزرگی که داری

و و و هزاران دلیل دیگه

ستایشت میکنم و دنیا دنیا سلامتی و دلخوشی و خشنودی برات آرزو میکنم

عزیزم کاش میشد برات بهترین کادوی دنیا یعنی یه نی نی ناز رو میدادم ولی افسوس...

ولی عزیزم امیدوارم هنوز....

وخداروشکرمیکنم و سپاسگذارم بخاطر وجود همسری چون تو مهربان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
3 خرداد 92 14:57
سلاااااااااام الناز جون ان شا الله که خدا به زودی زود یه نی نی ناز و سالم بهتون بده.............برای نی نی منم دعا کن.بووووووس


ْسلام عزیزم خانمی خدا از دهنت بشنوه مرسی گلم خدا انشالله نی نی سالم و صالح بهتون میده و شما به وجودش افتخارمیکنین
عاطفه
3 خرداد 92 17:39
مرسی عزیزم از این همه لطفت......
من و نی نی براتون دعا میکنیم
الناز وبلاگتو وارده قسمت دوستان کردم


فداتشم گلممممم
مرسی عزیزم خدا حفظتون کنههههههه
مرسی عزیزم منم لینکتون کردم و تو جمع دوستام دارمتون بووووووس